SSC Annonser Säljes – Delar Canon 400d, batterigrepp, 50/1,8 och 4GB minne

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Canon 400d i skick som ny, med en månad gammalt sandisk extreme III 4 gig CF-minne, nytt original batterigrepp (bg-e3), 2 batterier och en helt ny canon ef 50/1,8 II (kvitton medföljer till tillbehören, garanti kvar på allt utom kameran).

Superskick på allt, originalkartonger, manualer etc medföljer.

Säljes pga uppgradering – helst möter jag upp säljaren, men det går att skicka mot postförskott med (prutning är redan klart, det är mycket kamera för slantarna).

Pris – 5200:-

/J

SecretAgentMan
      Deltagare
        SecretAgentMan
        Deltagare

Såld!

Men inte till någon här dock.

/J

Niklas
          Deltagare

Bra, då kan du också köpa dig en Nikon D40X. Annat skall det inte vara.

.zip
            Deltagare

Jag som just hade tänkt erbjuda en påse bullar som byte 😛

//.zip – Som nöjer sig med kameran i mobilen så länge ;(

Grusdraparn
              Deltagare

Bra, då kan du också köpa dig en Nikon D40X. Annat skall det inte vara.

Tveksam om han nöjer sig med den nu när D300 äntligen finns ute i butik, det rinner ju te bara man tänker på’t :+

/K

Niklas
                Deltagare

Grusdräparn: Med tanke på bilderna som gnällbältaren fotograferar tvivlar jag på att min nya fina D40X inte skulle klara av dem. 🙂

Fast han har ju alltid varit lite för fin för det vi andra har. 😉

SecretAgentMan
                  Deltagare

Jojääädrar.. 😀

Slaksson – Är lite imponerad av canons brusfrihet på höga ISO, kan nog bli en 30d från USA, bra kurs på di’ där…betydligt bättre kurs än på en D300.

/J

Grusdraparn
                    Deltagare

Jojääädrar.. :DSlaksson – Är lite imponerad av canons brusfrihet på höga ISO, kan nog bli en 30d från USA, bra kurs på di’ där…betydligt bättre kurs än på en D300./J

Tydligen så är D300 kameran där äntligen även Nikon klarar hantera bruset på höga ISO, du vet att du vill ha 😉

Äljen: Det är en kanonkamera du har, känner bara på mig att Mr J kommer jämföra den mot sitt ex (D200). Bara vetskapen om att det finns en betydligt vassare efterföljare där ute torde göra även den hårdaste ”Suring” knäsvag. 😉

/K – drömmer vidare om en ihopskruvad kokare och ljusstark optik :+

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.