Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
  • Författare
    GoRzA
    Deltagare

Första träffen idag 8/1 på röstånga pizzeria ca kl 18!!!

Jag går i tankarna på att starta en cars and coffe club i södra sverige. Jag skulle vilja möta andra bilintreserade mäniskor men
      är inte intresserad av streetracing eller natt crusing. Så varför inte kaffe på en lördag/söndag morgon på ett trevligt fik någonstans? Jag bor utanför Ängelholm i skåne och tänkte börja med att höra om det finns någon som bor i närheten som är intresserad av en sådan här träff? Min tanke är inte att starta en subaru exklusiv träff men jag har upplevt att det finns gott om trevliga människor här som verkar glada för att träffas så varför inte börja där man redan är medlem. Kontakta mig i den här tråden eller via PM så spånar vi vidare på det här.

Mvh Dennis

Peter_1976
      Deltagare

Det hade varit trevligt. Fast på söndag jobbar jag 🙁

GoRzA
        Deltagare

Eftersom du är intresserad och ingen annan än så länge visat intresse så skulle vi ju kunna köra lördag för att komma igång någonstans.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Peter_1976
          Deltagare

Jag jobbar tyvärr hela helgen. Så är det att jobba i affär 🙁

GoRzA
            Deltagare

Ja, så är det. Har själv gjort det samma. Jag har inget emot att gå upp tidigt och dra och ta en kaffe någonstans innan du börjar jobba, tänker att ni inte öppnar jättetidigt på en söndag…. Dock kanske det är svårt att hitta ett café som har öppet men det borde gå….

Peter_1976
              Deltagare

Nä, jag börjar 10:50 men det innebär isåfall att jag itne kan köra något vidare. jag jobbar i lund så det är ju motsatt håll än dig

GoRzA
                Deltagare

Ok, förstår vad du menar. Jag är dock sugen på att kunna få igång något sånt här så jag tar mig gärna ner mot dig(eller på vägen till ditt jobb) om det hjälper?

Peter_1976
                  Deltagare

Jag är gärna på. Men det är trevligare om man är ledig, eller efter jobbet så man slipper stressa.

GoRzA
                    Deltagare

Det har du helt rätt i, hur ser dina planer ut efter jobbet i helgen? Någon dag som passar?

Peter_1976
                      Deltagare

annars kan jag båda dagarna efter jobbet. jag jobbar till 17

GoRzA
                        Deltagare

Då tycker jag vi tar söndag, känns som en soft dag att försöka få igång ett sådant här evenemang. Har du något trevligt fik i tankarna där det går att parkera? Har bot i lund men där inne är det ju drygt med parkeringar. Åt ditt håll kommer jag bara att tänka på Lotta på åsen men de har bara säsongsöppet… Ska leta lite.

Peter_1976
                          Deltagare

Jag kommer inte direkt på fik. Det är mer om man vill käka något? isåfall har vi ett par ställe som där är relativt stora parkeringar.
                            Man behöver ju inte in i lund o krångla

GoRzA
                            Deltagare

Käka något är ju en bra idé om du kommer direkt från jobbet.

GoRzA
                              Deltagare

Vilket ställe hade du i tankarna? Tänker att jag kan uppdatera det första inlägget så att det kanske lockar fler.

Peter_1976
                                Deltagare

Jadå, där ligger max, pizzorior. beror på vad du är sugen på

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.