Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
  • Författare
    Subaruella
    Deltagare

JA varför inte kanske ska vänta 2 veckor till så kanske det finns mer intresse och fler som hinner läsa och uppmärksamma det?

GoRzA
      Deltagare

Låter smart samma plan den 21/5

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Peter_1976
        Deltagare

Haft problem med datorn, o givetvis så kan man inte lösenorden i huvet 🙂
          Men löst lösenorden nu. Så synd att man inte såg detta innan o kunde svara. Hade ni någon träff den 21:e? Annars hade varit trevligt med en liten träff 🙂

GoRzA
          Deltagare

Det blev ingen träff den dagen inte vad jag vet i alla fall. Jag har helt ärligt inte alls haft någon koll, har varit för mycket annat i livet som har gått före och det är fortfarande väldigt mycket just nu så jag hinner inte riktigt samordna något. Dock kommer jag gärna om jag har möjlighet.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Peter_1976
            Deltagare

Ok. Men familjen kommer först 🙂

Men hade varit trevligt med en liten träff. Kanske köra en lite sväng.
              Sist vi träffades så var det ju skitväder.

Hade varit kul om fler hade kommit

Peter_1976
              Deltagare

Här händer ju inte så mycket. Kollar alla bara facebook, det är ganska dött i alla trådar

Vince
                Keymaster

Här händer ju inte så mycket. Kollar alla bara facebook, det är ganska dött i alla trådar

Ja det är lite mer aktivt på SSC grupp på FB. Det bästa om ni drar ihop en träff är att skapa den här och länka till den på FB gruppen. Alternativt skapa en tråd här och skapa ett event på FB där man länkar till forumtråden. Tyvärr är det nog enda sätt att få uppmärksamhet.

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.