Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    meken520
    Deltagare

Tips på billiga cat-backsystem till Subaru Legacy 2,5 2004 mottages.

Frugans avgas havererade nyss.
      Simons hade såg jag, hittade inga på japanescarimport.net tyvärr.

ogredani
      Deltagare

Köpte Simons förra veckan. 6200 kr för ett rostfritt kvalitetssystem ser jag som relativt billigt. Och 751 kr tog verkstan för att montera.

Detta var förvisso ett sportavgassystem så det brummar ju lite, men det kanske hon inte har nåt emot. Behöver ju inte rita lakrits i gatan. 🙂 Har inte sett om Simons har standardsystem för Legacy.

meken520
        Deltagare

Beställde det sista simons igår, hämtade ut det idag.
          Hann bara demontera det gamla nu ikväll.

FiddeFuling
          Keymaster

Inga fler tips på avgas till en 2.5 Legacy? Har hört lite si sådär om just Simons.. kanske bara är skitsnack?! var inne hos HåGe avgas i Göteborg idag o han hade inga system alls till Legacy.. skulle dock ha 690 för montering om jag kunde hitta något själv

sledfreak
            Deltagare

Verkar vara ont om avgassystem för 2.0 med, jag letade till min utan framgång. Slutade med att jag beställde på ebay, då subaru skulle ha alldeles för mycket för ett original. Tycker priserna överlag verkar saftiga på reservdelar, i Sverige då alltså.

FiddeFuling
              Keymaster

Mmmm.. jag har inte frågat subaru än men de känns ganska hopplöst.. 9000 ville en ha för att bygga ett nytt åt mig..

Hittade på ebay i USA, frågan är vad de kan gå på med frakt o tull 🙁

England borde ha kan jag tycka men inte sett något..

sledfreak
                Deltagare

ebay tyskland då? Subaru är ingen mening, dom är svindyra på system. Skulle ha tio tusen för ett standardsystem till min 2.0

FiddeFuling
                  Keymaster

Aj då 10papp hos subaru altså, de skall ringa mig imon..Men 🙂
                    hittade och beställde detta nu ikväll…

http://www.ebay.com/itm/291214874604?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Tyskland.. hoppas det är vettigt nu bara 🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.