SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Cat-back

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Zlasher
    Deltagare

Ok. nu har jag lyssnat med simons vad de ska ha. och vi får 20% rabatt som medlem i klubben.
      Så 5280 för ett komplett catback system är jävligt bra. tillkommer dock 220 kr i frakt.
      Så för 5500:- har du det hemma vid dörren.
      Och de har system för sti 08 i lager.
      Jag frågade om vi kunde få ytterligare rabatt om vi var fler som beställer.
      Men ingrid som jag pratade med sa att de redan tycker 20% på priser är mycket.
      Så blir nog ett simons system.

Hagsen
      Deltagare

Härligt! Du kommer bli nöjd med systemet kan jag lova. Du får ha lite avgaspasta i mellan sen när du monterar systemet!

Zlasher
        Deltagare

Härligt! Du kommer bli nöjd med systemet kan jag lova. Du får ha lite avgaspasta i mellan sen när du monterar systemet!

Japp beställde idag, så kommer hem tills onsdag tror de.
          Jäs avgaspasta har jag liggandes någonstans, annars får man väl tjacka ny.
          Hade du svårt att få isär det gamla systemet? ihoprostade bultar tex?

rallymarkus
          Deltagare

du kan ju handla ferrittas catback på subaru med bibehållen garanti men ja vet inte vad det kostar.
            Med vänlig hälsning, markus

Hagsen
            Deltagare

Härligt! Var inga problem alls, men jag är ju mek så då blir ju det lite enklare :-)! Har för mig att den sitter med tre gummi upphängningar och med ett fäst rör. Du får ha något att smörja gummi upphängningen för annars går det trögt att ta ner sytemet! Sen är det bra om ni är två eller om du har en växel låds-lyft när du både ska ta ner och upp grejerna, samt justera in allt!

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.