SSC Allmänt snack Träffar Challenge, Lunda flygfält 2013-06-15

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

Fler som är intresserad?

Sjukt rolig konbana. Ca 2km lång, och man kommer upp i skapliga hastigheter!

Kom igen nu!

http://www.challlenge.nu

Zlasher
      Deltagare

Fler som är intresserad?

Sjukt rolig konbana. Ca 2km lång, och man kommer upp i skapliga hastigheter!

Kom igen nu!

http://www.challenge.nu

låter skoj.
        Dock har du 3st L i adressen till sidan:D

saxat från sidan:
        Ett bullerkrav är att gränsvärdet inte får överstiga 55 dB(A) vid närmaste fastighet. Kontinuerliga bullermätningar kommer att genomföras av ansvarig uthyrare…

Hur långt ifrån är närmsta fastighet då?:D

roadtip85
        Keymaster

Verkar ju riktigt skoj!
          Tyvärr jobbar jag natt den helgen, annars hade jag kommit!

FeA
          Deltagare

låter skoj.
            Dock har du 3st L i adressen till sidan:D

saxat från sidan:
            Ett bullerkrav är att gränsvärdet inte får överstiga 55 dB(A) vid närmaste fastighet. Kontinuerliga bullermätningar kommer att genomföras av ansvarig uthyrare…

Hur långt ifrån är närmsta fastighet då?:D

Ahh, det var ju ballt med 3 L

Surbarbro
            Deltagare

Jag är intresserad. Hitta ingen tid när det börjar, kanske är blind.
              Hoppas att Leksaken inte låter för mycket.

FeA
              Deltagare

Kul! Klart du ska med!

Han brukar skicka ut mejl till alla anmälda när det börjar dra ihop sig. Har för mej att det brukar vara kl.8.

BjorneJ

Fan FeA…(du har övrtygat mig) för nu har jag har anmält mig nu så nu är det kört… vart ändrade planer för den lördagen.

FeA
                  Deltagare

Så ska det låta Björn!
                    Du kommer inte att ångra dej.

Kan mötas upp vid Gävle bro och ta sällskap dit när det drar ihop sej.

GT99
                    Deltagare

Ska försöka ta mig dit nästa körning, denna gång krockar det tyvärr med jobb.

Surbarbro
                      Deltagare

Ja, nu har jag också anmält mig.
                        Ska bara betala in.
                        FeA:
                        Har du anmält dig själv eller är det din Impreza som man ser på anmälda?
                        Heja Björn!
                        Kul att se dig igen.

FeA
                        Deltagare

Skulle tro att det är jag som står under anmälda. Brukar oftast vara ensam Subaru där. En Shaun har varit med nån gång, vet dock inte om han har bilen kvar.

BjorneJ

Kul att vi blir 3 st från klubben.. kul nu ska jag bara få dit främre krängnings hämmaren innan nästa lördag.

BjorneJ

Ja då var man hemma igen efter en heldag på lunda flyg fält en riktigt bra ordnat dag. Tack FEA för att du lura med en dit och sista varvet för dagen satte man sin bästa tid då var det dags att kliva av banan.
                              Hoppas verkligen att klubben sätter upp samma bana den var teknisk med samtidigt så fick man känna på farten med.

Jag kan verkligen rekomendara alla i närheten att åka och köra challange på lunda bra ordnat och god gemenskap.

Surbarbro
                              Deltagare

Nu är även jag hemma. Fantastiskt roligt. Trevliga människor. Kul med olika bilar.

En eloge till arrangörerna, de har lagt ner tid och verkligen tänkt igenom.

Håller med Björne, riktigt kul bana.

Nu kommer jag nog slockna snart. Uppe 4 igår och fem idag.

BjorneJ

Här kommer en liten film från dagen på lunda flygfält.
                                  Min bästa tid för dagen vart 1.32.97 så där har ni andra en tid att slå den 27 juli när vi ska dit igen.
                                  http://youtu.be/5Qx5l6qBF94

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.