Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Jesse83
    Deltagare

Hej alla! är nybliven wrx edition ägare och har lite funderingar… 🙂
      den är chippad av motornord, är det bra? har hört att man inte ska chippa dom…

Det är också orginal avgas på den, så närmaste projektet blir att byta till ett större.. har funderingar på blitz catbacksystem, är det nått att rekomendera?

MVH

Jesse83
      Deltagare

Hej alla! är nybliven wrx edition ägare och har lite funderingar… 🙂
        den är chippad av motornord, är det bra? har hört att man inte ska chippa dom…

Det är också orginal avgas på den, så närmaste projektet blir att byta till ett större.. har funderingar på blitz catbacksystem, är det nått att rekomendera?

MVH

IMPREZA FOREVER
        Deltagare
          IMPREZA FOREVER
          Deltagare
            Jesse83
            Deltagare

Bra länk! hur vet jag om det är superchip jag har i min? i pappret står det att satsen består av en extra elektronikbox, och att det följer med en reglerventil för laddtrycket… samt att den ska ge en effektökning på +50hk.

Kanske slutar med att man måste åka ner till trollhättan och mappa?

Jesse83
              Deltagare

Bra länk! hur vet jag om det är superchip jag har i min? i pappret står det att satsen består av en extra elektronikbox, och att det följer med en reglerventil för laddtrycket… samt att den ska ge en effektökning på +50hk.

Kanske slutar med att man måste åka ner till trollhättan och mappa?

SecretAgentMan
                Deltagare

Jupps, vill du få ut pålitlig effekt så är det så, det är väl investerade slantar.

Superchipset är ett satans otyg och borde bannlysas totalt, det är inget annat än fulmek som tar bort laddtrycksspärren, det görs ingenting åt varesig bränsle eller tändning.

/J

SecretAgentMan
                  Deltagare

Jupps, vill du få ut pålitlig effekt så är det så, det är väl investerade slantar.

Superchipset är ett satans otyg och borde bannlysas totalt, det är inget annat än fulmek som tar bort laddtrycksspärren, det görs ingenting åt varesig bränsle eller tändning.

/J

Jesse83
                    Deltagare

Ok, tack för hjälpen! är det lätt att byta tillbaks till orginal föresten?

Hasse83
                      Deltagare

Gör det ordentligt. Trollspeed/JRM

Fixa en individuell mapp också. Mycket bättre enligt SSI grabbarna.

😉

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.