› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Christmas in USA..
- Detta ämne har 12 svar, 1,820 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
Sasse.
-
FörfattareInlägg
-
25 december, 2006 kl. 00:57 #9944
Malm
DeltagareTjena alla ssi:are. Sitter just nu nere i Fort Myers, Florida. 27 grader och julafton. Kan det bli battre?
Har hyrt ett hus har nere en manad och har ca. 10 dagar kvar.
Undrar ifall nagon av er vet nagot foretag har nere som saljer lite godis till Imprezor?
Kanske ni har nagra tips pa vad man kan passa pa att kopa har som ar ev. billigare an hemma?
Alla forslag uppskattas 🙂Ps: Har ar gott om fina Subaru Impreza nere!!!!
God Jul och Gott Nytt Ar ifran Sunny Florida!
25 december, 2006 kl. 19:09 #110183Manor
DeltagareYou lucky bastard :-).
Jag hyrde själv ett hus i Port St. Lucie som låg några timmars bilfärd norr om Miami…men det var mer än 10 år sedan. Det var otroligt härliga 3 veckor, med fint väder och god mat.26 december, 2006 kl. 07:17 #110186bageera
DeltagareIofs ingen impreza-pryl, men jag köpte en sony playstation3, samt lite spel. Kan varmt rekommenderas i vintermörkret. Gillar du inte den kan du ju alltid dra iväg den på blocket.
27 december, 2006 kl. 03:58 #110190Malm
DeltagareHehe later harligt Mats!
Va faktiskt i Miami idag och kopte en cadillac fleetwood som ska skeppas i dagarna och en gul Peterbilt lastbil som ocksa ska med hem till Sverige.
Playstation ska jag kolla upp , tack for tipset.
Silikonslangar var billigt har sa det har inhandlats och ifall nagon mojligtvis vet matten pa den korta men tjocka slangen mellan intercooler och insug pa gt -00 far dom garna dela med sig, du vet kanske Mats?Mvh
27 december, 2006 kl. 17:15 #110184Manor
DeltagareHehe later harligt Mats!Va faktiskt i Miami idag och kopte en cadillac fleetwood som ska skeppas i dagarna och en gul Peterbilt lastbil som ocksa ska med hem till Sverige.Playstation ska jag kolla upp , tack for tipset.Silikonslangar var billigt har sa det har inhandlats och ifall nagon mojligtvis vet matten pa den korta men tjocka slangen mellan intercooler och insug pa gt -00 far dom garna dela med sig, du vet kanske Mats?Mvh
Tyvärr har jag ingen aning om måtten på slangen :-(.
28 december, 2006 kl. 21:50 #110188Staffe
DeltagareHehe later harligt Mats!Va faktiskt i Miami idag och kopte en cadillac fleetwood som ska skeppas i dagarna och en gul Peterbilt lastbil som ocksa ska med hem till Sverige.Playstation ska jag kolla upp , tack for tipset.Silikonslangar var billigt har sa det har inhandlats och ifall nagon mojligtvis vet matten pa den korta men tjocka slangen mellan intercooler och insug pa gt -00 far dom garna dela med sig, du vet kanske Mats?Mvh
Ska du sälja lastbilen i sverige eller?
Bilder??
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0229 december, 2006 kl. 01:36 #110191Malm
DeltagareNej den ska inte saljas, den ar inhandlad endast for skojs skull. Det gar inte att registrera en san i Sverige, for hytten ar inte slagtestad har. Men det hindrar ju inte en att anda kora en runda da och da 😉
Det ar en Peterbilt 379 Extended hood.
Tyvarr har jag inte fatt nan hjalp med album i galleriet har men kan lanka till en bild pa en exakt likadan lastbil, det enda som skiljer ar fargen, min ar gul:
http://www.used-trucks-central.org/image.php?Id=341Mvh
29 december, 2006 kl. 19:15 #110189Staffe
DeltagareDu köper den för skojs skull 😮
Nej de går inte att regga sånna här i Sverige,fasst i Tyskland o Norge vet jag att man kan…Jag får komma o titta på den när den är på svensk mark Tomelilla eller?Hur fraktas en sån hem då lite för stor för att gå in i en continer??
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0229 december, 2006 kl. 21:06 #110192Malm
DeltagareJapp de har du ratt i. Aven i Danmark kan man fa igenom en san.
Meningen ar att jag ska ha hem den, bygga vidare lite med massa lampor, chrome osv osv.. sen eventuellt vet jag nagra foretag som ar intresserad av att hyra den vid utstallningar som reklam. Men givetvis ska jag sjalv kora en runda da och da 🙂
Japp jag bor i Tomelilla, vi har foretag och saljer fyrhjulingar som du kan se nedan, jag o min farsa. Det ar egentligen han som tar hem den, jag har bilar sa de racker 😛
Den kommer att skickas ifran Brumswick och star da oppen pa baten hela vagen bredvid containrarna.Mvh
30 december, 2006 kl. 09:33 #110182Blocken
Deltagare30 december, 2006 kl. 13:42 #110185daniel83
DeltagareÄr det en sån som i ”Nu blåser vi snuten”/”Smokey and the Bandit”? 🙂 :7/Black…………………..Thai-Perr
Det verkar som det. :7 :7
//Daniel
30 december, 2006 kl. 16:11 #110193Malm
DeltagareJag sager som amerikanarna ”Close!” 😉
Har laddat upp lite bilder pa garaget sa folj lanken sa far ni nog se dom 😀http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=_Malm&cat=8431
Mvh
30 december, 2006 kl. 17:50 #110187Sasse
DeltagareMan skulle ju ha lastat in några uppsättningar fälgar i trucken så blir det bra frakpris till Sverige 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.