› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › CK Styling/ Mr Cap
- Detta ämne har 23 svar, 1,870 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
MariaimprezaGT.
-
FörfattareInlägg
-
4 juli, 2006 kl. 18:58 #106404
MittX
Deltagareehum.. tra lala laa laaa… blev stoppad en gång till.. i Kinna, jag såg polisen på håll, tänkte, nej inte igen, så jag gjorde en liten väl hastig sväng, såg dem vända, gasade på lite till 41:an, tänkte där hittar dem mig inte.. tog någon minut, sen kom det en bil i full fart bakom, jag fick lite kikhosta och saktade ner. Mycket riktigt, tog en minut sen började det blinka mystiska ljus bakom mig… De påpekade om regskylten. Men de släppte mig.. 1600 kostade äventyret i Örebro^^Impreza GT is teh ####!!
va fan är du så rädd för polisen för… förstör inte för oss impreza ägare här nere nu maria… polisen har alltid gillat oss impreza ägare.
din bil är la inte olaglig lr? och d där me skylten fattar jag inte varför man kör utan.. kanske är snyggare va vet ja men polisen är så JÄVLA hårda på just sånt… att inte tala om dimmljus + Halvljus. Inte för att ja kör me det men ändå!hehe 1600kr är la inget.. fick 2550kr i böter förra veckan.. fast d va me lastbilen förstås så d kanske inte räknas!
4 juli, 2006 kl. 19:27 #106415MariaimprezaGT
Deltagarehmm laglig?? eehh mörkt tonade framrutor, dimljus, ingen regskylt (fixat idag), ingen insats i röret.. å så vetefan om inte trimmet ligger runt 25%….blir så dyrt om jag blir stoppad… 🙁
Impreza GT is teh ####!!
4 juli, 2006 kl. 20:07 #106405MittX
Deltagarehmm laglig?? eehh mörkt tonade framrutor, dimljus, ingen regskylt (fixat idag), ingen insats i röret.. å så vetefan om inte trimmet ligger runt 25%….blir så dyrt om jag blir stoppad… :(Impreza GT is teh ####!!
ja körde me tonade rutor. rätt så mörka .. dom sa inte ett skit… men dom va la snälla mot mig kanske
det vet la vem som helst att man inte får ha dimmljus + halvjus… så antingen eller ju.. lika snyggt båda två… ja kör utan insats me. döönar som fan… en polis sa bara att d lät OK! då stog den på tomgång d dumhuvet tänkte ja 😉
och va vet dom om trim…? dom har inte tid me sånt.. så ner me rutorna och se glad ut bara :9 d har ja gjort i 3 års tid.. klarat mig huumm kanske genom 6 stop me farbror blå! d enda dom klaga riktigt va på mina ”amerika” blinkers fram… dom lyser ju hela tiden, men då peka ja på polisens Nya V70 och om ni har tänkt på d så har dom en orange lampa i sina blinkers me… sen höll han tyst 😉5 juli, 2006 kl. 07:38 #106397OzO
DeltagareOm du vill lösa problemet med detta företag föreslår jag att du inte publicerar brev/mail/korrespondans mellan er publikt på ett forum under pågående tvist. Tror inte det gynnar dig… 🙂
Och att åka omkring paranoid kan bara sluta på ett sätt… :+
Ta en Toy och ha kul!
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::6 juli, 2006 kl. 19:01 #106416MariaimprezaGT
Deltagarehaha, ja de verkar tycka det är ok, jag frågade en polis om neon en gång.. Han bara.. Neee.. men det är ju snyggt, det får du gärna ha om du vill^^ LOL
Kommer till Skene till helgen, vi får ta å cruisa liteD:Impreza GT is teh ####!!
6 juli, 2006 kl. 23:36 #106407Amit
DeltagareDe där me superchip har jag råkat ut för med..
Det skulle ju vara ett unichip..jag betalade 14K för få det mappat och installerat + att han skulle fixa lite andra grejer..
det resulterade i ett ras..Men nu kommer snart två halvan i så det blir nått drag 😀
Mvh
Amit7 juli, 2006 kl. 06:40 #106408Pasi_k
DeltagareDe där me superchip har jag råkat ut för med..Det skulle ju vara ett unichip..jag betalade 14K för få det mappat och installerat + att han skulle fixa lite andra grejer..det resulterade i ett ras..Men nu kommer snart två halvan i så det blir nått drag :DMvhAmit
OT: Amit.. Vi väntar fortfarande på din ingång på träffarna i syd regionen.. 😉
Skynda skynda med bilen nu.. 😛
7 juli, 2006 kl. 07:41 #106409thorlake
DeltagareJag antar att ni känner till att vi har medlemmar i klubben som till dagligdags arbetar som Poliser.
Säkert jevligt kul för dem att läsa sådant här dyngsnack.Försök å håll sådant runt fikabordet istället.
E vad jag tycker iaf.Men jag håller helt med vad tråden började handla om å jag hoppas den där skit firman inte får fler kunder att blåsa på pengar.
Jävla idioter helt enkelt å man blir förbannad av att höra om sådant. Bra att det ordnade upp sig till slut för dig iaf./Moderator for phun
🙂8 juli, 2006 kl. 12:43 #106417MariaimprezaGT
DeltagareDe där me superchip har jag råkat ut för med..Det skulle ju vara ett unichip..jag betalade 14K för få det mappat och installerat + att han skulle fixa lite andra grejer..det resulterade i ett ras..Men nu kommer snart två halvan i så det blir nått drag :DMvhAmit
OT: Amit.. Vi väntar fortfarande på din ingång på träffarna i syd regionen.. ;)Skynda skynda med bilen nu.. 😛
varför känns det längre till skåne än vad det gör till stockholm??? ^^
Impreza GT is teh ####!!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.