Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

http://www.codemasters.co.uk/colinmcrae2005/

Finns ett demo och en film att tanka. Dock måste man regga sig. De går ju o hitta filerna på andra ställen oxo tror jag. Har ej provat demot än men ska göra det när som helst nu 🙂

griml0ck
      Deltagare

Verkar bugga en del. Stog iofs att demot bara var 70% klart. Ser inga texturer på bilen. Går ej o trycka continue ibland så man får stänga av spelet via aktivitetshanteraren då ;( Ratten svänger mer åt vänster än åt höger oxo :+ Kan va nå vajsing me min ratt iofs.

Men sånt blir väl fixat till senare version. Annars var känslan väldigt lik 04. De som ändrats mest är väl grafiken. Enda riktiga stora felet man har att anmärka på är att 22b:n är grå och inte blå! 😮

Vectorm12
        Deltagare

>Ratten svänger mer åt vänster än åt höger oxo :+
          >Kan va nå vajsing me min ratt iofs.

Kanske dax för en kalibrering av ratten:+

ett förspel hos gamereactor hittar ni här: http://www.gamereactor.se/texter/?PHPSESSID=5d1957fff62dd1c9cd1385a074e22422&id=2170

griml0ck
          Deltagare

Fixade ratt kalibering så nu funkar de 😉 Tycker de är konstigt för den funkade ju för nån vecka sedan o jag har inte pluggat ut den nått sedan dess. Nåja.. jag löste buggen där oxo.. de är bara de att tangetbordet slutar svara ibland så man måste använda ratten i menyerna istället. Gear down är OK och gear up är BACK och man styr med ratten i menyn. Germany SS1 är grymt skön! Ska försöka sätt en bra tid på den ikväll 😛

Vectorm12
            Deltagare

DirektX 9 brukar bugga när det gäller just kalibrering. glömmer helt enkelt bort inställningarna iblandx(

griml0ck
              Deltagare

Happ, har fått till en hyffsad tid på tyskland S1 nu, 2.54:93. Få se om nån kan slå den 😀 Gjorde en film av replayen oxo:
                http://www.student.hig.se/~kp01jvm/impreza/CMR5_206_GERMANY_S1.zip

Lite offroad driving här o var men jag slog iaf min gamla tid o då höll jag mig på vägen :+ 😛 😀

griml0ck
                Deltagare

gamla tiden var alltså 2;54;93. Nya är nu 2;54;39. Tappade 0,7 sek på split3 dock, men tog igen 2 sek på sista spliten istället :+ Så 2;53;69 ska jag väl teoretiskt kunna köra, men den tiden får jag nog nöta en del för o kunna sätta!

Det är en otroligt kul sträck o lira, så häng på nu o sätt lite press på grimman o dra till en bättre tid 😛 Spara screenshots av era tider efter ni kört klart (print screen u know :+ ). Inge fantasi tider godkännes 😉

andreaswrx
                  Deltagare

var och köpte det till ps2 idag!
                    ja burns är bättre körkänsla i helt klart många sträckor som man känner igen eller kör en bit på! verkar finnas mkt roliga bilar iallafall:)

Andreas

Niklas
                    Deltagare

Har provat demot och det var inte mycket att hänga i granen. Sämst av allt är de små vita reflexpinnarna längs vägarna som inte går att köra sönder om du kör i hastigheter under ca 50kmh. Kommer du i fullfart så går det dock. Sånt är tragiskt.

RSC2 eller RBR är det som gäller, beroende på om du vill ha arkad eller simulator.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.