Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=2508&s=l

Tja, man kan ju inte säga att det inte ser bra ut. 🙂

anden__z
      Deltagare

Det ser skitroligt ut=)
        Hoppas känslan i spelet är lika bra som grafiken bara=).
        Dags för ett ritigt rallyspel igen , går ju inte att åka burns rally i en evighet=).

Niklas
        Deltagare

anden: Klart man kan spela RBR i en evighet. Är det bäst känsla så är det bäst känsla. 🙂

anden__z
          Deltagare

Haha , jo de e sant . Hoppas colin lägger ner lite energi på spelkänslan , han kan ju ratta =)

bageera
            Deltagare

Är det bara jag som tycker att det är stor skillnad på kvaliteén rent grafikmässigt i scenen med sandbuggisarna och scenen med rallybilen?
              Hoppas det är mindre arkadkänsla än motorstorm.

LegacyLarsa
              Keymaster

Har provat demot till Forza 2 t xbox, och det är riktigt bra känsla i det, tycker jag. det enda som är att man skulle ha haft en vettig ratt..

Dirt, kommer nog åxo att bli bra.
                så nu väntar jag bara på lönen så blir det en xbox360..

/Lars

Davve
                Deltagare

Tyvärr som kommer det nog inget rally spel som kan matcha RBR. Petter Solberg Rally är under utveckling men det blir nog åt arkad det oxå. det man kan hoppas på är att rallypatchen till rFactor blir bra.. ser lovande ut iaf.

/- Varför tar ingen tag i källkoden till RBR & utvecklar det vidare 🙁

larsallan
                  Deltagare

Äntligen! Fy fan va grymt med ett spel där man kan köra på Pikes Peak! Undrar vad som händer om man råkar köra av vägen? Vore kul om man får se när bilen faller hela vägen ner.

Niklas
                    Deltagare

Jag skulle gissa att de gör precis som DICE gjorde i RSC1 och 2. Bilen flyger ut från stupet och faller någon sekund men sedan startar den om på vägen. Om stupet inte är så djupt slår man i marken annars hinner man aldrig landa förrän man är på vägen igen.

Så fungerar det oftast i rallyspel när man kommer för långt från vägen. För att inte tillåta spelaren att åka bort från vägen och begränsa risken för att konstiga buggar skall uppstå.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.