SSC Allmänt snack Allmänt småprat Collin Har lite koll

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    vibbe555
    Deltagare

Collin sticker ut hakan igen fast den här gången är han inte ute och cycklar.

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,407629,00.html
      /M;-)

SecretAgentMan
      Deltagare

Herr Collin är härmed officiellt förlåten allt tjöt om Saabarun. 😀

/J

hogmark
        Deltagare

Lite moralpredikan här…

Tycker att det är löjligt att resonera som han gör. Han får det att låta synd om dom som har kört för fort och blivit av med sina körkort. Har man dessutom ett jobb som hänger på körkortet och ändå kör för fort, då är man enbart korkad och förtjänar ändå att bli av med sitt körkort. Man kör inte över 30km/h för fort av misstag !

Och att dessutom ”glamourisera” fortkörarna genom att gämföra dem med äckliga människor som kör påverkade… Vad skall man säga ?

Jag håller helt med om att rattfyllon förtjänar hårdare straff, men inte om att fartsyndare borde få lindrigare.

WORD !

LegacyLarsa
          Keymaster

Första gången han gör någonting vettigt på den där tidningen!

/Larsa

Imp
            Deltagare

jag har faktiskt kört 50km för fort utan att vara medveten om det. låg på e4 från norr hadde kört i 3 timmar å allt bara flöt på..

Vectorm12
              Deltagare

Härligt att få lite sympati från pressen…:D

Nej ärligt talat kan jag inte se varför vanliga bilister skall få lindrigare straff men däremot tyckte jag att det var lite konstigt då jag blev omkörd av en taxi vid samma tillfälle som jag själv blev stoppad för fortkörning.

Enligt mig verkade det lite underligt att de stoppade mig för 67km/h
                när de inte stoppar taxin som körde om mig…:o

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.