SSC Annonser Säljes – Delar Compomotive 16×5,5″

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

…med tanke på bredden på fälgarna, och att det inte är raggarsväll a’la mr Black…och det faktum att det inte finns 165/90×16 i vintersulor så antar jag att det är wallydäck! 😀 :7

Blocken
      Deltagare

Guuuuuuuu’ va ljuuuuuuuvligt!! :7

Jepp, fulldubb is teh siht! 😀

/AB
        …………………..
        Thai-Perr

griml0ck
        Deltagare

Vill oxo köra med fulldubb ;( De e dax o börja sniffa upp nån is o köra på. Hur ser de ut i sura/övik/sad banan? Lycksele banan såg ju bra ut om man inte är rädd o köra lite längre, vilket inte jag är 😉 Jag kommer nog o dra iväg o köra 17-18/24-25 nån av dom dagarna. Så kanske ska vi bli fler?

Blocken
          Deltagare

Vill oxo köra med fulldubb ;( De e dax o börja sniffa upp nån is o köra på. Hur ser de ut i sura/övik/sad banan? Lycksele banan såg ju bra ut om man inte är rädd o köra lite längre, vilket inte jag är 😉 Jag kommer nog o dra iväg o köra 17-18/24-25 nån av dom dagarna. Så kanske ska vi bli fler?

Nu lär du ju ta och snyta till chipsluggen Johan… OK för att JAG är Offtopic emellanåt (nähä?), men fråga efter isar i en säljestrådar för fälgar…? Snögubbe! :+

/Bläck

…………………..
            Thai-Perr

syke
            Blockerad

Jag har också inhandlat en uppsättning ful-dubb som väntar på att få nyttjas. Har dock inte mappat bilen än 🙁

tendency
              Deltagare

Klart det är wallydäck. :9
                AlienDiCE
                Snyggt blev det, men tvätta bilen eller skita ner fälgarna så det passar ihop! 😀

Blir nog det förstnämnda. 🙂 Och sedan ska Compomotive-klibborna klistras på. Kan ju fota med seriösare kamera när det är gjort och slänga upp bilder för beskådning under Allmänt småprat.

Tack Block för smidig affär osvosv.

Impreza GT sedan 1999

Blocken
                Deltagare

Tack Block för smidig affär osvosv.

Tack själv! Förbaskat kul att träffas! 🙂

/Black

Niklas
                  Deltagare

Antar att det var dekalerna som sålde fälgarna. 😉

/N – stolt pappa

griml0ck
                    Deltagare

Snögubbe! :+/Bläck…………………..Thai-Perr

*tihi* Smickrare där :*

Mats
                      Deltagare

Jag har också inhandlat en uppsättning ful-dubb som väntar på att få nyttjas.

Ful-dubb… E de i klass med ful-sprit? Nåt hemmapul eller?
                        😀 :+

Mats GBG
                        Regionsansvarig Göteborg

griml0ck
                        Deltagare

Jag har också inhandlat en uppsättning ful-dubb som väntar på att få nyttjas.

Ful-dubb… E de i klass med ful-sprit? Nåt hemmapul eller?:D :+ Mats GBGRegionsansvarig Göteborg

He e hem-gjutet 😀

// J – vill oxo bli OT king som block

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.