SSC Annonser Säljes – Delar crystalblinkers till impreza 1993-1998

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    engin
    Deltagare

tja!
      har ett par crystal-blinkers som är skitsnygga och till salu. helt oanvända.fel beställt från scoobyworld. 🙁 nån som är sugen?
      bilder kan ordnas på mailen. mvh

Just try
      Deltagare

Hej!

Jag kan vara sugen!
        Vart finns dom?
        Pris?

Mvh Magnus

engin
        Deltagare

tja! dom finns i avesta dalarna. tänkt mig 600 för dom. mvh kan skicka bilder om du vill? mvh

Christian S
          Deltagare

dom kostar ju 45pund + frakt vilket blir ca 480kr + frakt på scoobyworld :rolleyes:

engin
            Deltagare

500 är priset! :)inte under det. tänk på att jag fick dom förra veckan typ fortfarande kliisterplast över glaset. dom är ej provade på någon bil. mvh

engin
              Deltagare

jag kan ju säga så här först o främst kostar blinkersna ca 500 skr +frakt(till båtenflyget).sen ska den fraktas ytterligare till sverige också.den frakten gick på 19.99 pound dessutom..500 spänn är billigt!;)

Just try
                Deltagare

För 500 kr ink frakt så är dom såld! Skicka ett svar via pm med dina konto uppgifter mm om du tar mitt bud.

Mvh Magnus

jag kan ju säga så här först o främst kostar blinkersna ca 500 skr +frakt(till båtenflyget).sen ska den fraktas ytterligare till sverige också.den frakten gick på 19.99 pound dessutom..500 spänn är billigt!;)

engin
                  Deltagare

500 och du står för frakten då går jag med. mvh

engin
                    Deltagare

blinkerserna är fortfarande kvar om nån är fortfarande intresserad! mvh

engin
                      Deltagare

som sagt blinkerserna är fortfarande kvar om nån är fortfarande intresserad! mvh

Gystompa
                        Deltagare

som sagt blinkerserna är fortfarande kvar om nån är fortfarande intresserad! mvh

Men gå ner på pris om du är så angelägen att sälja skiten då 🙂

Du har ju haft ett flertal intressenter och det tjaffsas om 50 kr i frakt 😛

engin
                          Deltagare

500 och jag står för frakten!:)

just_d
                            Deltagare

jag vill ha dom om dom finns kvar

mvh

engin
                              Deltagare

blinkersena är fortfarande kvar om intresse finns!(oanvända) 500kr mvh

engin
                                Deltagare

ingen som är sugen på nya oanvända cristalblinkers för 500 paret?fortfarande kvar ialf. mvh

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.