SSC Annonser Säljes – Delar Cusco Rear OS Stag GDA eller GDB

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Fick fel och säljer därför. Eller om ingen köper så bygger jag om det(på nåt sätt så det passar)
      Splitternytt!

Du får det för 1000:- P.O.K det är mindre än vad det kostar i USA utan frakt och tull.
      Eventuellt säljer jag även tillhörande OS-T staget(V-staget) för 800:- P.O.K (prutat o klart)

Massor med bilder finns på nätet, annars lite här:
      http://www.rallysportdirect.com/static/cusco-gc8-impreza-9301-rear-strut-brace-type-ost-p-1090.html
      Kan skickas men då står du för frakt såklart..

-johan

jraberg
      Deltagare

Fick fel och säljer därför. Eller om ingen köper så bygger jag om det(på nåt sätt så det passar)
        Splitternytt!

Du får det för 1000:- P.O.K det är mindre än vad det kostar i USA utan frakt och tull.
        Eventuellt säljer jag även tillhörande OS-T staget(V-staget) för 800:- P.O.K (prutat o klart)

Massor med bilder finns på nätet, annars lite här:
        http://www.rallysportdirect.com/static/cusco-gc8-impreza-9301-rear-strut-brace-type-ost-p-1090.html
        Kan skickas men då står du för frakt såklart..

-johan

Fransson
        Deltagare

Vad passar de till?
          /Nicke

Fransson
          Deltagare

Vad passar de till?
            /Nicke

jraberg
            Deltagare

GCA eller GDB 😉

jraberg
              Deltagare

GCA eller GDB 😉

Fransson
                Deltagare

Hehe Sorry. (alla dessa förkortningar) 😛
                  /Nicke

Fransson
                  Deltagare

Hehe Sorry. (alla dessa förkortningar) 😛
                    /Nicke

jraberg
                    Deltagare

av avataren att döma borde de pass på din bil.. Köp nu. Billigare blir svårt att hitta i nyskick! 🙂 stummar upp bakvagnen(fram märkte jag skillnad direkt i kurvor), hur mkt låter jag vara osagt då jag som sagt inte provat de bakre 🙁

-johan

jraberg
                      Deltagare

av avataren att döma borde de pass på din bil.. Köp nu. Billigare blir svårt att hitta i nyskick! 🙂 stummar upp bakvagnen(fram märkte jag skillnad direkt i kurvor), hur mkt låter jag vara osagt då jag som sagt inte provat de bakre 🙁

-johan

jraberg
                        Deltagare

haha 😀 inlägget ovan var luddigt värre..
                          Jag bytte det främre för ganska längesedan och märkte skillnad i kurvtagning.
                          När man köper de bakre staget(OS) så kan man välja att komplettera med V-staget (OS-T) det som sysn på bilden är såklart ett komplett OS+OS-T

Det som är till salu nu är det bakre staget OS.

Och dum som jag är så skrev jag att jag säljer V-staget med.
                          Måste fundera lite på det under dagen då jag ju loosar pengar på att sälja det och köpa ett nytt igen(tull, frakt) då det passar på min bil..

*tänker högt* Å andra sidan kanske ingen av er som mailat köper OS staget om jag inte slänger med OS-T..

hmmm…

går och dricker mer java..

jraberg
                          Deltagare

haha 😀 inlägget ovan var luddigt värre..
                            Jag bytte det främre för ganska längesedan och märkte skillnad i kurvtagning.
                            När man köper de bakre staget(OS) så kan man välja att komplettera med V-staget (OS-T) det som sysn på bilden är såklart ett komplett OS+OS-T

Det som är till salu nu är det bakre staget OS.

Och dum som jag är så skrev jag att jag säljer V-staget med.
                            Måste fundera lite på det under dagen då jag ju loosar pengar på att sälja det och köpa ett nytt igen(tull, frakt) då det passar på min bil..

*tänker högt* Å andra sidan kanske ingen av er som mailat köper OS staget om jag inte slänger med OS-T..

hmmm…

går och dricker mer java..

jraberg
                            Deltagare

Staget sålt..

-johan

jraberg
                              Deltagare

Staget sålt..

-johan

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.