Jag kör BC Racing på min STI -04. Betalade 8000:- av J-spec. Tror det är BC:s billigare alternativ. Har haft dom på i snart 3 år. Dom går att ställa från väldigt mjuka till stenhårda. Styvaste läget funkar inte om man har passagerare.. 🙂
Även om coilisar gör mycket så är det väldigt viktigt att allt annat också är i bra skick såsom stag, bussningar mm.
Förmodligen har de det….. Mitt största problem är bara att jag använder bilen dagligen och inte riktigt har möjlighet att felsöka/plocka isär dem och för att beställa delar då jag behöver bilen. Har funderingar på att köpa nya och sen renovera dessa längre fram…… Jag tror faktiskt det största problemet är att jag inte kan bestämma mig 😛
smacka dit orginal prylarna sålänge. man ska alltid kräva orginal grejer när man köper en bil som moddats 😛
Men ja då kan jag förstå att du inte kan renovera dom. för jag lovar det tar sin tid. sen behöver du en press, samt labba hur mycket olja det ska vara i dom. för det lär inte tillverkaren berätta
Självklart fick jag inte med original prylar……… Press är inget problem det har vi i verkstaden och oljemängden ska nog gå att hitta men det är tiden som är svårt.