Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    clasen
    Deltagare

Självklart 😉 Är nere i gbg nu men kan hojta till om jag kommer förbi hemtrakterna någon helg framöver!

Igge
      Deltagare

Perfekt!

robbanla
        Deltagare

Jag kör BC Racing på min STI -04. Betalade 8000:- av J-spec. Tror det är BC:s billigare alternativ. Har haft dom på i snart 3 år. Dom går att ställa från väldigt mjuka till stenhårda. Styvaste läget funkar inte om man har passagerare.. 🙂
          Även om coilisar gör mycket så är det väldigt viktigt att allt annat också är i bra skick såsom stag, bussningar mm.

Gloremir
          Deltagare

nä på med mjukare fjädrar o sen renoverar du dom istället. är ett kul projekt =)

GoRzA
            Deltagare

Ha ha, jag går faktiskt i precis de tankarna……

Gloremir
              Deltagare

lär säkerligen ha liknande uppbyggnad som mina ksport som jag renoverade

GoRzA
                Deltagare

Förmodligen har de det….. Mitt största problem är bara att jag använder bilen dagligen och inte riktigt har möjlighet att felsöka/plocka isär dem och för att beställa delar då jag behöver bilen. Har funderingar på att köpa nya och sen renovera dessa längre fram…… Jag tror faktiskt det största problemet är att jag inte kan bestämma mig 😛

Gloremir
                  Deltagare

smacka dit orginal prylarna sålänge. man ska alltid kräva orginal grejer när man köper en bil som moddats 😛

Men ja då kan jag förstå att du inte kan renovera dom. för jag lovar det tar sin tid. sen behöver du en press, samt labba hur mycket olja det ska vara i dom. för det lär inte tillverkaren berätta

GoRzA
                    Deltagare

Självklart fick jag inte med original prylar……… Press är inget problem det har vi i verkstaden och oljemängden ska nog gå att hitta men det är tiden som är svårt.

Christian S
                      Deltagare

lär säkerligen ha liknande uppbyggnad som mina ksport som jag renoverade

eftersom D2 och ksport har samma delar fast i olika färger så ja 😉

Christian S
                        Deltagare

Självklart fick jag inte med original prylar………

synd du inte bor närmare annars kunde du lånat mina orginal ben.

Gloremir
                          Deltagare

ja det är samma delar om det är samma verisioner. typ som ksport har,
                            Circut racing
                            Pro street
                            Drag
                            Drift
                            Asphalt
                            Rally
                            osv osv 😛

GoRzA
                            Deltagare

Jaså där ser man, det är samma sakerhet olika företagsnamn.
                              Det hade ju varit smidigt att låna, tack så mycket, men ja det är synd att det är långt.

Det blir nog till att köpa nya så vet jag att allting fungerar som det ska och inte krånglar.

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.