SSC Allmänt snack Allmänt småprat Då är man rallyförare numera…

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

…ja nästan varjefall. Efter isträffen här i Stockholm igår så åkte vi till IKEA för att Kristina skulle få lugna shoppingtarmen lite. När vi står där i barnavdelningen och ser om Max vill ha något nytt mjukisdjur så kommer en anställd fram och säger ”det är väl inte en rallyförare vi har på besök?”. Vi byter några ord och sen säger vi hej och går vidare.

Varför detta? Tja, antingen är man lik Petter Solberg eller så var det att jag hade förarjacka, vinterjacka och keps med SWRT-emblem på. 😀

/N – största nörden i klubben :+

Davve
      Deltagare

Hehe… coolt. Var köper man dom jackorna för billigaste peng? har vi någon rabbat? (Vill ju vara kändis 🙂 )

jraberg
        Deltagare

*asg*
          Ja, lite lik kanske.. 😉
          SWRT(http://www.swrt.com) säljer sånt och bil o marin(borde finnas på sponsor sidorna) är en firma som tar hem deras prylar till sverige.
          Dags för gruppköp kanske?
          Är själv intresserad av lite pryttlar därifrån men då de var slut på lager så har det inte blivit ngt köp än.
          -JR

Niklas
          Deltagare

Akta er för SSI-medlemmen Wesly som jobbar på Bil & Marin. Han är riktigt slö på att ta fram priser. 😀 😉 :+ 😛

Jag har köpt alla kläder från http://www.performance-clothing.com i England. Köper man därifrån så skickar de hem rolig reklam på nya produkter de säljer och varor de har på rea. Alltid skoj att få hem SWRT-reklam på posten. Allt utom min förarjacka är köpt där, jackan fick jag av Szanto. Thanks man! :7

PetterSolberg
            Deltagare

Solbergs förarjacka kostar runt 2100:- plus frakt. Hirvonens från förra året c:a 1550:- plus frakt. Finns ju även på http://www.supportersplace.com men där e dom dyrare..
              Patrik 🙂

Niklas
              Deltagare

Min jacka har ”Burns” på ryggen. Passar mig perfekt, rödtott och körde GTn år 2000.

Men hade jag inte fått den så hade jag aldrig haft den. När förarna byter team så känns de väldigt ”out of date” medans en gammal team jacka fortfarande håller flera år efter att de böt modell.

Finns en anledning till att de säljer ut Tommi Mäkinen jackorna till halva priset nu. 😉

PetterSolberg
                Deltagare

så du menar att man ska köpa mäkinens? han är iofs en legend.. men gillar petter..
                  Patrik:)
                  Var hittar man mäkinens?

PetterSolberg
                  Deltagare

ja det är sant.. fast hade hellre haft mäkinens då han var en legend.. hirvonen var väl sådär..
                    P

Pasi_k
                    Deltagare

Finns det verkligen inget sånt att handla i sverige..?
                      Har inte subaru själva några jackor och sånt..?
                      Hellre Hirvonen än Collin.. Men det kan bero på mina rötter med..
                      Men visst.Hade varit nice med En Subba-Jacka..

PetterSolberg
                      Deltagare

colin som la tio bilar i skogen varje säsong är väl inget.. http://www.supportersplace.com har både petter och hirvonens jackor.. och mäkinens hade varit grym att ha, men det går väl inte nu längre..
                        eller så köpern man en och syr på eget namn och flagga;-)
                        Patrik

Niklas
                        Deltagare

MatsN: Har aldrig sagt att en Hirvonen-jacka är något att ha. 😉

Sa bara att den var billig, det borde den varit när han körde också. 😀

Davve
                          Deltagare

Om man har storlek L så finns det möjligheter.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11489&item=5371676784&rd=1&ssPageName=WDVW

Tyvärr har en annan XL 🙁

Manor
                            Deltagare

>Lustigt, när jag var inne på deras sida för några dagar sedan
                              >såg jag en Mäkinen jacka för halva priset. Tydligen är de slut
                              >nu för de finns inte med längre.
                              >
                              >Men man kan köpa en Hirvonen jacka, den är ju sänkt med över
                              >£50! 😀

Ärligt talat Alien…jag hade hellre haft en jacka det stod Åsa-Nisse på än att köpa en med namnet Hirvonen. Hur kul var han på en skala!!? Mäkinen är dock en helt annan femma…eller ännu hellre Colin McRae :).

mvh Mats N

Niklas
                              Deltagare

Lustigt, när jag var inne på deras sida för några dagar sedan såg jag en Mäkinen jacka för halva priset. Tydligen är de slut nu för de finns inte med längre.

Men man kan köpa en Hirvonen jacka, den är ju sänkt med över £50! 😀

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.