› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › då är man vuxen nu då
- Detta ämne har 24 svar, 1,565 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
MarieT.
-
FörfattareInlägg
-
15 augusti, 2005 kl. 08:05 #99914
Kvarnis
DeltagareGrattis !!!!
Tja behör du mer årk till familje Imprezan så är det bara att höra av sig 😉 😀
15 augusti, 2005 kl. 08:09 #99926Patrik.L
DeltagareGrattis!!!!!
Blir väl en 555-blå barnvagn eller? 😀
15 augusti, 2005 kl. 10:51 #99916Lt Dan
DeltagareStort Grattis 🙂
Såg herrn körandes i Jakobsbergs centrum nyss. Har du fått permission måne? 🙂
Mvh LtDan
16 augusti, 2005 kl. 20:26 #99912jraberg
DeltagareTackar!
hehe, nä vuxen blir man nog aldrig..
Wesly 2 jag hör av mig!
Permission, japp.. hade en del ärenden att göra så jag smet en snabbis.
hmm.. vars såg du mig?Mer ork? ja, jo skulle så gärna vilja ha en spec b. meeen man kan inte få allt här i världen. Får nöja mig med en 2.5liters legacy som gör 0-100 på ytterst långsamma(men säkra) 11 sek. 😛 ekonomin och gumman tillåter inga mods på den..
😀
-JR
16 augusti, 2005 kl. 20:48 #99913Subbarist
DeltagareGrattis! Välkommen till klubben 🙂
19 augusti, 2005 kl. 06:08 #99917Lt Dan
DeltagareTackar!hehe, nä vuxen blir man nog aldrig..Wesly 2 jag hör av mig!Permission, japp.. hade en del ärenden att göra så jag smet en snabbis.hmm.. vars såg du mig?Mer ork? ja, jo skulle så gärna vilja ha en spec b. meeen man kan inte få allt här i världen. Får nöja mig med en 2.5liters legacy som gör 0-100 på ytterst långsamma(men säkra) 11 sek. 😛 ekonomin och gumman tillåter inga mods på den.. 😀 -JR
Hade precis käkat lunch på greken. Gött lätt det om din låda….wiiiwiii 🙂 Min BMW tokiga kollega såg fundersam ut…haha
20 augusti, 2005 kl. 10:13 #99922Guailo
DeltagareDundergrattis!!
Dom små är alltid roliga, sen blir dom större och ännu roligare! 🙂
Mina är i den storleken att jag inte behöver en ”jättebombi” längre, det räcker utmärkt med Imprezan. 3 o 5 år, tjejjer, som bara äälskar Scooby-bilen. hahaha
Ha det, och njut av den närmaste tiden!!
Peter
19 december, 2005 kl. 06:19 #99910Manor
DeltagareHej !
Stort grattis…själv har jag två barn och den yngsta som strax är 6 år fick en j-kla massa minifomdroppar när hon var en liten plutt. Ett hett tips är att man kan överdosera relativt mycket om det skulle behövas, men kolla för säkerhetsskull upp det med BVC. Den rekommenderade maxdosen på flaskan gav inget resultat alls på vår dotter, så hon fick säkert 3-4 gånger maxmängden under en period.
Det är en stor grej att få barn…betydligt större än vad man trodde innan. Livet blir aldrig som förr, vilket är både på gott och ont (men mest gott ;)).
Du behöver inte skaffa en Legacy. Jag har klarat mig perfekt med kombin och då har vi även två (små) hundar. Du kommer få ner barnvagnen i din också…kanske efter en avmontering av hjulen (vilket är lätt på moderna barnvagnar).
Om du har tid och lust så kan du väl alltid titta ut till Brostugan på träffen imorgon. Det kanske kan vara skönt att komma ifrån lite. Den första tiden är man inte så mycket ”värd” som pappa…man är mest i vägen :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #99929Niklas
DeltagareSTORT GRATTIS FRÅN SSI’S ENA BARNFAMILJ I STOCKHOLM!!!! 😀 🙂
Välkommen över på en fika då det passar er! 🙂
Ge damen och sonen en kram från Max, Kristina och mig. 😉
19 december, 2005 kl. 06:21 #99921MarieT
DeltagareStort GRATTIS från Tallarna! 🙂
Hoppas miniformen hjälper så lillkotten slipper ha ont i magen.
Öronproppar har vi hört är en bra grej också… 😉/M&D
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.