SSC Allmänt snack Allmänt småprat Då har en ferrari 355 fått smaka på Sti Power!

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

RS4an måste jag säga är ruskigt ruskigt snabb i både kurvor och rakt fram, 0-60m kör den tillochmed ifrån allt motstånd, då snackar vi lamborghinis och ferraris porsche och dylikt. 😛

Växellådan är den bästa jag någonsin kört, otroligt snabbväxlad och V8an är så helvetes rapp! 😀

Skulle vara kul att lägga på ett rejs, så ni som bor i stockholmstrakten utamana mig gärna! 😀

OBS OBS: inga orginalbilar då!

simo
      Deltagare

RS4an måste jag säga är ruskigt ruskigt snabb i både kurvor och rakt fram, 0-60m kör den tillochmed ifrån allt motstånd, då snackar vi lamborghinis och ferraris porsche och dylikt. 😛 Växellådan är den bästa jag någonsin kört, otroligt snabbväxlad och V8an är så helvetes rapp! 😀 Skulle vara kul att lägga på ett rejs, så ni som bor i stockholmstrakten utamana mig gärna! 😀 OBS OBS: inga orginalbilar då!

Ta med bilen till konbanan i Västerås så får alla äran att köra ifrån dig! 😀 😀 😉

/U

SecretAgentMan
        Deltagare

RS4an måste jag säga är ruskigt ruskigt snabb i både kurvor och rakt fram, 0-60m kör den tillochmed ifrån allt motstånd, då snackar vi lamborghinis och ferraris porsche och dylikt. 😛 Växellådan är den bästa jag någonsin kört, otroligt snabbväxlad och V8an är så helvetes rapp! 😀 Skulle vara kul att lägga på ett rejs, så ni som bor i stockholmstrakten utamana mig gärna! 😀 OBS OBS: inga orginalbilar då!

*asg*

Jojo…

/J

STIred
          Deltagare

Ta med bilen till konbanan i Västerås så får alla äran att köra ifrån dig! 😀 😀 ;)/U

Kanske KN kör ett par varv med en slö röd STI då 😉 om den nu blir klar tills dess… Den är ju iaf inte original 😉

Jag hade iofs önskat att en också jävligt slö vit RA ska vara klar då med….

/r

[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
            I can live with the despair, it’s the hope that kills me
            ————————————————————————————————————————————-
            I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
            ————————————————————————————————————————————-

rödSTI

simo
            Deltagare

Ta med bilen till konbanan i Västerås så får alla äran att köra ifrån dig! 😀 😀 ;)/U

Kanske KN kör ett par varv med en slö röd STI då 😉 om den nu blir klar tills dess… Den är ju iaf inte original 😉 Jag hade iofs önskat att en också jävligt slö vit RA ska vara klar då med…. /r

Det hade varit en ära att få förnedra en Ådi i din kokare Raul! 🙂

/U

Bodyshot
              Deltagare

hmm.. det luktar… avundsjuka! 😛

Iaf, kanske tar RS4an på nått subba-träff så får vi väl se ;D

Take care all.

over and out.

SecretAgentMan
                Deltagare

Nja, har ju redan förnedrat en 500-pållars RS4:a (acetrimmad äldre variant med turbomaskin), och numera kliver min bil iväg lite krispigare än den gjorde då. 🙂

Din bil bör nog göra 0-100 under 4 sekunder för att ha en chans. 😉

/J

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.