› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Då har en ferrari 355 fått smaka på Sti Power!
- Detta ämne har 36 svar, 3,956 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 5 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
4 januari, 2007 kl. 10:49 #98675
Bodyshot
DeltagareRS4an måste jag säga är ruskigt ruskigt snabb i både kurvor och rakt fram, 0-60m kör den tillochmed ifrån allt motstånd, då snackar vi lamborghinis och ferraris porsche och dylikt. 😛
Växellådan är den bästa jag någonsin kört, otroligt snabbväxlad och V8an är så helvetes rapp! 😀
Skulle vara kul att lägga på ett rejs, så ni som bor i stockholmstrakten utamana mig gärna! 😀
OBS OBS: inga orginalbilar då!
4 januari, 2007 kl. 11:52 #98652simo
DeltagareRS4an måste jag säga är ruskigt ruskigt snabb i både kurvor och rakt fram, 0-60m kör den tillochmed ifrån allt motstånd, då snackar vi lamborghinis och ferraris porsche och dylikt. 😛 Växellådan är den bästa jag någonsin kört, otroligt snabbväxlad och V8an är så helvetes rapp! 😀 Skulle vara kul att lägga på ett rejs, så ni som bor i stockholmstrakten utamana mig gärna! 😀 OBS OBS: inga orginalbilar då!
Ta med bilen till konbanan i Västerås så får alla äran att köra ifrån dig! 😀 😀 😉
/U
4 januari, 2007 kl. 12:11 #98647SecretAgentMan
DeltagareRS4an måste jag säga är ruskigt ruskigt snabb i både kurvor och rakt fram, 0-60m kör den tillochmed ifrån allt motstånd, då snackar vi lamborghinis och ferraris porsche och dylikt. 😛 Växellådan är den bästa jag någonsin kört, otroligt snabbväxlad och V8an är så helvetes rapp! 😀 Skulle vara kul att lägga på ett rejs, så ni som bor i stockholmstrakten utamana mig gärna! 😀 OBS OBS: inga orginalbilar då!
*asg*
Jojo…
/J
4 januari, 2007 kl. 13:14 #98659STIred
DeltagareOBS OBS: inga orginalbilar då!
Ta med bilen till konbanan i Västerås så får alla äran att köra ifrån dig! 😀 😀 ;)/U
Kanske KN kör ett par varv med en slö röd STI då 😉 om den nu blir klar tills dess… Den är ju iaf inte original 😉
Jag hade iofs önskat att en också jävligt slö vit RA ska vara klar då med….
/r
[font FACE=”Arial” size=-2]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
————————————————————————————————————————————-
I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
————————————————————————————————————————————-5 januari, 2007 kl. 08:39 #98653simo
DeltagareOBS OBS: inga orginalbilar då!
Ta med bilen till konbanan i Västerås så får alla äran att köra ifrån dig! 😀 😀 ;)/U
Kanske KN kör ett par varv med en slö röd STI då 😉 om den nu blir klar tills dess… Den är ju iaf inte original 😉 Jag hade iofs önskat att en också jävligt slö vit RA ska vara klar då med…. /r
Det hade varit en ära att få förnedra en Ådi i din kokare Raul! 🙂
/U
5 januari, 2007 kl. 18:08 #98676Bodyshot
Deltagarehmm.. det luktar… avundsjuka! 😛
Iaf, kanske tar RS4an på nått subba-träff så får vi väl se ;D
Take care all.
over and out.
5 januari, 2007 kl. 18:12 #98648SecretAgentMan
DeltagareNja, har ju redan förnedrat en 500-pållars RS4:a (acetrimmad äldre variant med turbomaskin), och numera kliver min bil iväg lite krispigare än den gjorde då. 🙂
Din bil bör nog göra 0-100 under 4 sekunder för att ha en chans. 😉
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.