SSC Allmänt snack Allmänt småprat Då var det dags för mig…

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    FlyingFin
    Deltagare

…att sälja bilen. Hoppas att jag hittar en bra och mogen köpare, gärna någon från klubben.

Kanske känner du någon som är redo att bli medlem och äga en STI.

Postar också här för att eventuell OT inte ska hamna i sälj posten, hoppas att det är ok.

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=15&topic_id=13542&mesg_id=13542#13542

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
      Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

Pasi_k
      Deltagare

OM det var en dröm som gick i uppfyllelse..
        VAD har du åstakommit på så kort tid?

VAD ska du testa nu då?

Hur kan man ha blivit mätt på en bil på mindre än ett år?

MVh Pasi.

Manor
        Deltagare

OM det var en dröm som gick i uppfyllelse.. VAD har du åstakommit på så kort tid? VAD ska du testa nu då? Hur kan man ha blivit mätt på en bil på mindre än ett år? MVh Pasi.

Jag hade faktiskt precis samma frågor :).
          Det är ju mycket pengar som försvinner om man bara behåller bilen i ett år, men det är ju givetvis upp till var och en.
          Den ser otroligt fin ut, måste jag säga :).

OzO
          Deltagare

Jag hade exakt samma undringar utan att ha läst denna tråd…
            …alla har vi iofs olika drömmar.

/G
            _____
            ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

syke
            Blockerad

Undrar samma sak .. 🙂

För mig är ägandet drömmen, inte att ha ägt. Lite som att resan är målet.

SecretAgentMan
              Deltagare

Det kan ju vara att det är lite säljfloskler med, eftersom annonsen är cut’n’paste från något annat som jag förstår.

Oerhört tuff kärra är det, hoppas att den får rätt ägare vad det lider.

/J

Klasagasa
                Deltagare

Det kan ju vara att det är lite säljfloskler med, eftersom annonsen är cut’n’paste från något annat som jag förstår.Oerhört tuff kärra är det, hoppas att den får rätt ägare vad det lider./J

Kan inte annat än hålla med. Lagom är ordet och vill ha är tanken! 😛

Janne248
                  Deltagare

Pannan skrev i säljtråden följande:

Pekka 🙂 redan sälja?

Helt klart bland den snyggaste jag har sett. Smakfullt gjort är bara förnamnet 🙂

FlyingFin
                    Deltagare

Pannan skrev i säljtråden följande:Pekka 🙂 redan sälja?Helt klart bland den snyggaste jag har sett. Smakfullt gjort är bara förnamnet 🙂

Tackar! 🙂

Ja, den är verkligen skit snygg och går som en raket på räls :7

Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀

FlyingFin
                      Deltagare

😮 OTROLIGT!

Alla dessa korkade drömmare, snackare som ringer och mailar… att folk orkar.

Att de inte inser att de inte har råd att köpa, utan väljer att göra bort sig på detta sätt.

Istället blir det: men vi kan väl… du och jag byter… kan jag betala dig lite i månaden… och så en del som vill veta en massa om finansieringen och sedan återkommer med en massa ursäkter att bilen helt plötsligt inte är rätt. Haha… vilka puckon!

Tur att man inte är ”despo” att bli av med den…

Nordquist
                        Deltagare

Känner igen det där också….hade ute min på blocket ett tag innan, men jag ångrade mig och behöll den 🙂 .

Några som trodde att dom bestämde priset på den t.ex. ”Jag har lånat så mycket från min mormor och så mycket från min granne och har fått ut lönen för ett halvår framöver 🙂 ” och så kommer dom inte upp i priset på långa vägar vad man satte ut den för men tror de i princip har köpt bilen.

Pasi_k
                          Deltagare

Frågan kvarstår..

VARFÖR ????

nukem
                            Deltagare

Bra pris på bra saker, hade jag inte precis investerat i bolagsandelar för en hel del så hade jag varit Mycket intresserad =)

Det får bli en PSE senare, WRXen går bra sålänge =)

Snygg

Toxicator
                              Deltagare

Tra hliveti fina krejjer!
                                OM hade sånna tära stålar va.. ja hade prassat tit åh söpt TIREKT!

Hmm.. ska nog ta åh köpa mig en trisslott! (eller två) 😛

FlyingFin
                                Deltagare

😛 SKÅL ta mej faaan!!! efter 5:te ”OLVI Export Klass IVA” KIPPIS!!(SUOMI)

SOLD! To Mr X…

Grattis till en jävla kanon kärra, många prylar var det, du fick ju 2 bilar *ASG*
                                  Hör av mig om jag hittar några som helst ”Left Overs” 🙂

Hoppas att du kommer att bli nöjd med den för det var jag.

Näe fy fan nu ska jag ut på stan dricka mera bärs…

I´ll be back… STI -08 (Den fula (eller fulla) ank ungen) :*

PS. Tack för en skön ”Drive By” innan ni drog hem åt.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.