SSC Allmänt snack Allmänt småprat Då var STI:n bytt….

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    jarmo
    Deltagare

Mja, funderade på det men vet inte riktigt om det e så kul för ekonomin.. 🙂

//Jarmo

jarmo
      Deltagare

Mja, funderade på det men vet inte riktigt om det e så kul för ekonomin.. 🙂

//Jarmo

Mp Special
        Deltagare

Mja, funderade på det men vet inte riktigt om det e så kul för ekonomin.. :)//Jarmo

Dom säljer den för 259000:- det är jätte bra för ekonomin. Det e bara o handla. Bilen är ju grymt fin 😮 😮 😮 .

Mp Special
          Deltagare

Mja, funderade på det men vet inte riktigt om det e så kul för ekonomin.. :)//Jarmo

Dom säljer den för 259000:- det är jätte bra för ekonomin. Det e bara o handla. Bilen är ju grymt fin 😮 😮 😮 .

Adam K
            Deltagare

VAAAAAAAAAA.. sålde du STIn??.. å köpte en märsa.. :ONo comments :P//Jarmo

No joo no hej Jamppe!!! Vad ska man göra????…måste ha mer plats o det finns ju ingen sti kombi 😉 Åk till landrins o byt din wrx mot min gamla pärla 😛 😛 😛 . Dom fixxxar ett bra pris till dej….;)

det finns ju Legacy kombi spec B!, och spec C också väl?

Adam K
              Deltagare

VAAAAAAAAAA.. sålde du STIn??.. å köpte en märsa.. :ONo comments :P//Jarmo

No joo no hej Jamppe!!! Vad ska man göra????…måste ha mer plats o det finns ju ingen sti kombi 😉 Åk till landrins o byt din wrx mot min gamla pärla 😛 😛 😛 . Dom fixxxar ett bra pris till dej….;)

modulated
                Deltagare

Spec C är väl bara imprezor som heter?

MP : Hur långt har silverkokarn gått? Landrins är ju lelle
                  sega på att uppdatera sin hemsida?

// Patrick P.

modulated
                  Deltagare

Spec C är väl bara imprezor som heter?

MP : Hur långt har silverkokarn gått? Landrins är ju lelle
                    sega på att uppdatera sin hemsida?

// Patrick P.

Lefty
                    Deltagare

Enligt dem så är ju bilen blå ? PSE?

Jag kan inte ljuga… jag är sugen! 😛 Men tror man får vänta till nästa år… 🙁

Lefty
                      Deltagare

Enligt dem så är ju bilen blå ? PSE?

Jag kan inte ljuga… jag är sugen! 😛 Men tror man får vänta till nästa år… 🙁

Mp Special
                        Deltagare

Lite info om bilen: Den har gått 3,000mil, jag är den enda ägaren till bilen som jag köpte okt-nov förra året. Den som Landrins bil hade till salu en blå blev såld typ direkt -04 samma mil som min. Den blåa var en av säljarnas (Landrins Jims bil). Det kommer väl bilder på bilen nästa vecka då många av säljarna är på ”utbildning” som det så fint heter.

Mp Special
                          Deltagare

Lite info om bilen: Den har gått 3,000mil, jag är den enda ägaren till bilen som jag köpte okt-nov förra året. Den som Landrins bil hade till salu en blå blev såld typ direkt -04 samma mil som min. Den blåa var en av säljarnas (Landrins Jims bil). Det kommer väl bilder på bilen nästa vecka då många av säljarna är på ”utbildning” som det så fint heter.

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.