SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Då vart det beställt tid på A-Alt!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    gotte51
    Deltagare

Ringde precis till A-alt. Jag fick tid den 10 mars. De ska operera dit en 3″ dp och racekatt på mitt nuvarande 3″ Catback Ray-system 🙂 Längtar :9

Johan

gotte51
      Deltagare

Ringde precis till A-alt. Jag fick tid den 10 mars. De ska operera dit en 3″ dp och racekatt på mitt nuvarande 3″ Catback Ray-system 🙂 Längtar :9

Johan

p_ilis
        Deltagare

Vad är A-Alt?

/Peter

p_ilis
          Deltagare

Vad är A-Alt?

/Peter

Chewie
            Deltagare

En firma som tillverkar egna avgassystem, ligger granne med firman Raka rör i Mölndal, GBG.

Gotte51, vi i Götet får väl försöka fixa till en spontanträff då kanske, nyfiken på hur deras system e´.

Chewie
              Deltagare

En firma som tillverkar egna avgassystem, ligger granne med firman Raka rör i Mölndal, GBG.

Gotte51, vi i Götet får väl försöka fixa till en spontanträff då kanske, nyfiken på hur deras system e´.

gotte51
                Deltagare

Chewie du får gärna möta upp mig och visa vägen till A-Alt 🙂
                  Själv e jag från Halmstad och har inte så stor hitta-vägen-i-gbg- erfarenhet 🙂

Haru något tips hur jag tar mig dit? Kommer juh från E6:an. Tänkte kolla eniro.

Johan

gotte51
                  Deltagare

Chewie du får gärna möta upp mig och visa vägen till A-Alt 🙂
                    Själv e jag från Halmstad och har inte så stor hitta-vägen-i-gbg- erfarenhet 🙂

Haru något tips hur jag tar mig dit? Kommer juh från E6:an. Tänkte kolla eniro.

Johan

PetterSolberg
                    Deltagare

tjena.. har själv bytt system där.. det ligger innanför astra.. vid bilprovningen så sväng av vid åbro-motet och sväng upp mot astra och så ligger det på högersidan.. men kanske lättast att kolla eniro..
                      Patrik

Blå WRX-01

PetterSolberg
                      Deltagare

tjena.. har själv bytt system där.. det ligger innanför astra.. vid bilprovningen så sväng av vid åbro-motet och sväng upp mot astra och så ligger det på högersidan.. men kanske lättast att kolla eniro..
                        Patrik

Blå WRX-01

Chewie
                        Deltagare

Som ovan säger, det är hyfsat lätt att hitta, släng iväg ett PM om du vill ha mitt nummer så hjälper jag dig givetvis 🙂 🙂
                          Är ju nyfiken på resultatet!!!

Chewie
                          Deltagare

Som ovan säger, det är hyfsat lätt att hitta, släng iväg ett PM om du vill ha mitt nummer så hjälper jag dig givetvis 🙂 🙂
                            Är ju nyfiken på resultatet!!!

gotte51
                            Deltagare

Jag PM:ar när det börjar dra ihop sig 🙂 Som sagt det är 10 mars.

Tack för tipsen. Johan

gotte51
                              Deltagare

Jag PM:ar när det börjar dra ihop sig 🙂 Som sagt det är 10 mars.

Tack för tipsen. Johan

gotte51
                                Deltagare

Då var det klart! Downpipen sitter där den ska och 100cells racekatten sitter där! Jag känner jäkligt mycket bättre respons på gasen och ljudet är ljuvligt när jag når 4500rpm! Jag e jäkligt nöjd!

Tackar dig Chewie för gästfriheten och jag hoppas du inskaffar samma system nu så du får ordning på ljudet 😉 🙂
                                  Ha d gott. Vi ses!

Mvh Johan

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.