SSC Annonser Säljes – Delar Däck o prylar

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Addson
    Deltagare

12st pirrelli 16″ rally vinterdäck varav 2 helt nya pris för alla 4000:- (Säljes ej styckevis bara alla 12)

Grupp a motordelar legacy ring för info!

Div impreza delar finns på hyllan ring om du söker något så kanske jag kan vara till din hjälp!!

Ring Peter Lindström 070-7786472

Practos
      Deltagare

hmm…hade varit intresserad av en uppsättning däck men inte 3…:(

AK_Impreza
        Deltagare

du får ju 3 uppsättningar för priset av ett 😉

Addson
          Deltagare

hmm…hade varit intresserad av en uppsättning däck men inte 3…:(

Ett däck kosta 3900 i butik hur kan du då klaga när du får köpa 12 av priset av ett?????

MVH Mr Clean som inte förstår logiken så här på kvällskvisten!!

Practos
            Deltagare

behöver inte sprillans nya däck för mitt behov…beggade 500kr styck är mera vad jag letar efter…dessutom får jag inte in 12 däck i bilen vid hämtning så det skulle bli bökigt även om jag kunde sälja vidare sen.

modulated
              Deltagare

dessutom får jag inte in 12 däck i bilen vid hämtning så det skulle bli bökigt även om jag kunde sälja vidare sen.

Det är väl det som är det största problemet annars så skulle det
                nog gå att lösa.

// Patrick P – skall oxå ha dulldubb vad det lider.

Addson
                Deltagare

dessutom får jag inte in 12 däck i bilen vid hämtning så det skulle bli bökigt även om jag kunde sälja vidare sen.

Det är väl det som är det största problemet annars så skulle detnog gå att lösa.// Patrick P – skall oxå ha dulldubb vad det lider.

Då kan ni ju gå ihop och handla!!!

Handoman
                  Deltagare

Det är grymt frestande, problemet är bara att jag inte får på dom utan att byta bromsok :/

Har du dom fortfarande kvar och vart i landet finns dom?

Addson
                    Deltagare

Det är grymt frestande, problemet är bara att jag inte får på dom utan att byta bromsok :/Har du dom fortfarande kvar och vart i landet finns dom?

Varför skulle inte det gå??? Har du bremdo eller??? Men asså det e inte JAG som säljer det här det e PETER hans nummer hittar ni i annonsen!! Jag e nästa säker på att grejerna finns kvar! Bara ta upp luren o ringa!! Allt finns i sthlms området!!
                      Mvh Mr Clean

Handoman
                      Deltagare

Det är grymt frestande, problemet är bara att jag inte får på dom utan att byta bromsok :/Har du dom fortfarande kvar och vart i landet finns dom?

Varför skulle inte det gå??? Har du bremdo eller??? Men asså det e inte JAG som säljer det här det e PETER hans nummer hittar ni i annonsen!! Jag e nästa säker på att grejerna finns kvar! Bara ta upp luren o ringa!! Allt finns i sthlms området!!Mvh Mr Clean

Japp, stora brembo fram så det är med nöd och näppe jag får på mina 17″ vinterfälgar. Och ser nu när jag läser igen att det inte var du som sålde, var lite trött och stressad när jag skrev tidigare. Ber om ursäkt för detta. Tack för upplysningarna.

/Handoman

stockis
                        Deltagare

medföljer det några fälgar?

Addson
                          Deltagare

medföljer det några fälgar?

Inga fälgar!! Men skriv inte här RING PETER!!!
                            Mvh adde

Addson
                            Deltagare

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.