Visar 15 inlägg - 241 till 255 (av 805 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95743
    ronnyh
    Deltagare

      Dom är lite “heta” men grytvantar medföljer! 😉

      #95336
      andreaswrx
      Deltagare

        Hm.. Subaru BBS 18″ för 2000 kr? Men är dom där verkligen 5/100?

        http://www.blocket.se/halland/Beg_Dack___Falgar_30690498.htm?ca=11&w=3

        Sti bbs 08 orginal är det en är lite skavd i en trottoar! Sålda nu med:)

        #95337
        andreaswrx
        Deltagare

          Va duktig han var på svenska :p
          2000 spänn för 18″ subaru fälgar som han inte vet något om.. Undrar var han har snott dom?

          vilkar fördomma du har

          #95744
          ronnyh
          Deltagare

            Sti bbs 08 orginal är det en är lite skavd i en trottoar! Sålda nu med:)

            Köpte du dom?

            #95338
            andreaswrx
            Deltagare

              Köpte du dom?

              kan du ge dig på körde ner från växjö till halmstad för att hämta dom! så jag verkligen skulle få dom! dom är kanske till salu dock har priset ökat med några 100%:) eller blir det lekfälgar

              #95680
              Myzkoo
              Deltagare

                kan du ge dig på körde ner från växjö till halmstad för att hämta dom! så jag verkligen skulle få dom! dom är kanske till salu dock har priset ökat med några 100%:) eller blir det lekfälgar

                haha 😀 man skulle nästan kunna kalla det för häleri 😀 men bara nästan 😉

                #95681
                Myzkoo
                Deltagare

                  Denna är rätt skön med:

                  http://www.blocket.se/stockholm/Jaguar_xjs_v12_30394036.htm?ca=4&w=3&last=1

                  Vad sägs om..
                  “po winter aldrig gick inte, så kan inte se snöflingor.”

                  Eller kanske..
                  “Handla second hand, men också ett bra stativ.”

                  Eller varför inte..
                  “Alpine Jaguar och originella magiker.”

                  :D:D:D

                  #95339
                  andreaswrx
                  Deltagare

                    haha 😀 man skulle nästan kunna kalla det för häleri 😀 men bara nästan 😉

                    jag tro inte dom är stulna efter som han hade däckfirma och lackfirma som sålde dom! han hade en del fälgar som skulle säljas! så bra affär vart det ju!

                    #95682
                    Myzkoo
                    Deltagare

                      jag tro inte dom är stulna efter som han hade däckfirma och lackfirma som sålde dom! han hade en del fälgar som skulle säljas! så bra affär vart det ju!

                      Ja bättre än så blir det knappast 🙂

                      #95571
                      Sternborn
                      Deltagare

                        Denna är rätt skön med:

                        http://www.blocket.se/stockholm/Jaguar_xjs_v12_30394036.htm?ca=4&w=3&last=1

                        Vad sägs om..
                        “po winter aldrig gick inte, så kan inte se snöflingor.”

                        Eller kanske..
                        “Handla second hand, men också ett bra stativ.”

                        Eller varför inte..
                        “Alpine Jaguar och originella magiker.”

                        :D:D:D

                        HAHAHAHA :D:D:D
                        Riktigt kul läsning :p

                        #95773
                        Garagekungen
                        Deltagare

                          kan du ge dig på körde ner från växjö till halmstad för att hämta dom! så jag verkligen skulle få dom! dom är kanske till salu dock har priset ökat med några 100%:) eller blir det lekfälgar

                          Grattis !
                          Dom är dessutom jäkligt snygga tycker jag…!!! (lite tätare mellan ekrarna än -007:ans OZ original)

                          Skulle gärna prova en uppsättning på min nångång – tror att de skulle passa väldigt bra… 😀

                          Jag har en extra uppsättning original till min, det är 8×17 – du är inte intresserad av ett byte ? 😉
                          (förutsatt att den skadade fälgen endast är lite skadad – inte SKRRRRAPAD och skev… :eek:)
                          Mina “extra fälgar” är i mycket bra skick !

                          #95340
                          andreaswrx
                          Deltagare

                            Grattis !
                            Dom är dessutom jäkligt snygga tycker jag…!!! (lite tätare mellan ekrarna än -007:ans OZ original)

                            Skulle gärna prova en uppsättning på min nångång – tror att de skulle passa väldigt bra… 😀

                            Jag har en extra uppsättning original till min, det är 8×17 – du är inte intresserad av ett byte ? 😉
                            (förutsatt att den skadade fälgen endast är lite skadad – inte SKRRRRAPAD och skev… :eek:)
                            Mina “extra fälgar” är i mycket bra skick !

                            nä dessa blir nog banåka fälgar till nästa år skulle jag tro! Vill ha 18 till detta
                            Nypris hos subaru är 10200:-st

                            #95774
                            Garagekungen
                            Deltagare

                              Var lite snabb på avtryckaren – kom på att jag kan behöva två uppsättningar vinterfälgar denna vinter… 😉

                              Så, det passar mig bra att du inte högg direkt på erbjudandet. 😮
                              Men, snygga är dom – särskilt i guld !!! 😀

                              #95745
                              ronnyh
                              Deltagare

                                kan du ge dig på körde ner från växjö till halmstad för att hämta dom! så jag verkligen skulle få dom! dom är kanske till salu dock har priset ökat med några 100%:) eller blir det lekfälgar

                                Hade inte du tagit dom hade jag gjort det.. om dom inte helt uppenbart hade varit stulna så klart. Grattis till en sjukt bra affär! Ångrar du dig.. så tar jag dom gärna 😉

                                #95341
                                andreaswrx
                                Deltagare

                                  Hade inte du tagit dom hade jag gjort det.. om dom inte helt uppenbart hade varit stulna så klart. Grattis till en sjukt bra affär! Ångrar du dig.. så tar jag dom gärna 😉

                                  Tack nja dom ska vara lek fälgar altid bra och ha lite extra! Har 3 set 18 tummare nu till subarun!

                                Visar 15 inlägg - 241 till 255 (av 805 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.