Visar 15 inlägg - 361 till 375 (av 805 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95722
    TomK
    Deltagare

      http://www.blocket.se/gotland/Subaru_impreza_turbo_2000_34316255.htm?ca=22&w=3

      Är såna här personer på riktigt eller? Vilken i hela friden tror att man kan sälja en bil, identisk med en svensk GT, fast högerstyrd, för samma pris som en svensksåld med ratten på rätt sida? Öhh jag fattar bara inte… 🙂

      Hehe kul kille.. välgigt bra. bra väghollning.
      Läste vägollning först och tänkte att det måste göra ont! 😀

      #95673
      Vince
      Keymaster

        http://www.blocket.se/gotland/Subaru_impreza_turbo_2000_34316255.htm?ca=22&w=3

        Är såna här personer på riktigt eller? Vilken i hela friden tror att man kan sälja en bil, identisk med en svensk GT, fast högerstyrd, för samma pris som en svensksåld med ratten på rätt sida? Öhh jag fattar bara inte… 🙂

        Ja men den har ju “el-hissar på alla fyra rutor runt om”!:rolleyes:

        #95609
        Christian S
        Deltagare
          #95279
          Janne248
          Deltagare

            här är en inte allt för snyggt stylad GT http://www.blocket.se/kalmar/Subaru_Impreza_GT__Unik__laga_mil__sv_sald_34308264.htm?ca=15&w=3

            Haha, … låga mil…. åsså skriver han:

            “Den servades för ca 35000mil sedan på smålands motor (enligt boken) och då vad de oljeservice!”

            #95791
            Eiiiiik
            Deltagare

              Haha, … låga mil…. åsså skriver han:

              “Den servades för ca 35000mil sedan på smålands motor (enligt boken) och då vad de oljeservice!”

              Hahahah! Den har gått långt den lille stackaren 😉

              #95502
              .zip
              Deltagare

                http://www.blocket.se/gavleborg/Subaru_Impreza_GT_turbo_34133773.htm?ca=2&w=3
                Höll på att sätta middagen i halsen 😀 Tydligen går det bra i dagsläget att bara gå loss med en sprayburk för att “styla”. Kjolen baktill ser mer ut som en blomkruka än en kjol till en bil.

                #95674
                Vince
                Keymaster

                  http://www.blocket.se/gavleborg/Subaru_Impreza_GT_turbo_34133773.htm?ca=2&w=3
                  Höll på att sätta middagen i halsen 😀 Tydligen går det bra i dagsläget att bara gå loss med en sprayburk för att “styla”. Kjolen baktill ser mer ut som en blomkruka än en kjol till en bil.

                  Gräsligt…det här är ren förstörelse :mad:!

                  #95893
                  [JimpA]
                  Deltagare

                    Jag har då aldrig varit på ett forum som sågar och nästan hånar sina “bilkollegor” om inte bilen motsvarar deras krav på trim och styling… varför är det så!? Jag menar det är väl skitvanligt att folk har olika smak oavsett om det beror kläder, inredning, bilar etc.

                    Säger inte att någon av bilarna är speciellt snygga, men grässliga nej.. Där lyckas ryssarna och polackerna värre.. 😀
                    Som sagt jag har ju aldrig ägt en subba förrut och kanske inte förstår hur Subarus ska se ut för att bli accepterade… så hjälp mig förstå.. 🙂

                    #95351
                    andreaswrx
                    Deltagare

                      ;616325′]Jag har då aldrig varit på ett forum som sågar och nästan hånar sina “bilkollegor” om inte bilen motsvarar deras krav på trim och styling… varför är det så!? Jag menar det är väl skitvanligt att folk har olika smak oavsett om det beror kläder, inredning, bilar etc.

                      Säger inte att någon av bilarna är speciellt snygga, men grässliga nej.. Där lyckas ryssarna och polackerna värre.. 😀
                      Som sagt jag har ju aldrig ägt en subba förrut och kanske inte förstår hur Subarus ska se ut för att bli accepterade… så hjälp mig förstå.. 🙂

                      visst ska vi hjälpa dig och fårstå hur en subaru ska se ut, det ska vara claen i mina ögon utan massa f&f plast

                      #95675
                      Vince
                      Keymaster

                        ;616325′]Jag har då aldrig varit på ett forum som sågar och nästan hånar sina “bilkollegor” om inte bilen motsvarar deras krav på trim och styling… varför är det så!? Jag menar det är väl skitvanligt att folk har olika smak oavsett om det beror kläder, inredning, bilar etc.

                        Säger inte att någon av bilarna är speciellt snygga, men grässliga nej.. Där lyckas ryssarna och polackerna värre.. 😀
                        Som sagt jag har ju aldrig ägt en subba förrut och kanske inte förstår hur Subarus ska se ut för att bli accepterade… så hjälp mig förstå.. 🙂

                        De är snygga som de är i original utförande!…men visst smaken är som baken så är det.

                        #95877
                        TomiS
                        Deltagare

                          Jag har då aldrig varit på ett forum som sågar och nästan hånar sina “bilkollegor” om inte bilen motsvarar deras krav på trim och styling… varför är det så!? Jag menar det är väl skitvanligt att folk har olika smak oavsett om det beror kläder, inredning, bilar etc.

                          Säger inte att någon av bilarna är speciellt snygga, men grässliga nej.. Där lyckas ryssarna och polackerna värre..
                          Som sagt jag har ju aldrig ägt en subba förrut och kanske inte förstår hur Subarus ska se ut för att bli accepterade… så hjälp mig förstå

                          visst ska vi hjälpa dig och fårstå hur en subaru ska se ut, det ska vara claen i mina ögon utan massa f&f plast

                          Man börjar känna sig lite konstig eftersom bilen som vi köpte ser ut som bilen från F&F 😮

                          Börjar förstå att subaru klubben kanske inte är någonting för mig efter jag började läsa forumet lite bättre. Påminner mig om komunistiska tider i ex jugoslavien efter WW2, när… om man tänkte annorlunda så fick man ett skott i pannan och begravning i skogen.

                          #95697
                          Mäki
                          Deltagare

                            Man börjar känna sig lite konstig eftersom bilen som vi köpte ser ut som bilen från F&F 😮

                            Börjar förstå att subaru klubben kanske inte är någonting för mig efter jag började läsa forumet lite bättre. Påminner mig om komunistiska tider i ex jugoslavien efter WW2, när… om man tänkte annorlunda så fick man ett skott i pannan och begravning i skogen.

                            Du är varmt välkommen att stanna kvar.

                            I mina egna ögon och mitt tycke så är inte original tillräckligt, men en god början!
                            Vissa gillar original, och dom säger gärna att alla andra är dumma i huvet 🙂
                            Sen gillar vissa lite stylade, vissa gillar än mer stylade, ingen har rätt eller fel då var och en äger sin egen bil!

                            Anledningen till att Oskar här på forumet klampar ner på alla hela tiden är för att han är lite bitter över att hans bil aldrig blir färdig, så istället för en subaru-ryttare har han blivit en forumsryttare 😀 😀

                            Det ja vill komma till, välkommen, ta allt med en nypa salt, gör dina åsikter hörda och kom å prata skit på träffarna 🙂

                            #95676
                            Vince
                            Keymaster

                              Man börjar känna sig lite konstig eftersom bilen som vi köpte ser ut som bilen från F&F 😮

                              Börjar förstå att subaru klubben kanske inte är någonting för mig efter jag började läsa forumet lite bättre. Påminner mig om komunistiska tider i ex jugoslavien efter WW2, när… om man tänkte annorlunda så fick man ett skott i pannan och begravning i skogen.

                              Självklart är du o ALLA som äger en Subaru varmt välkomna att vara med i klubben.

                              Eftersom jag var en av dem som skrev vad jag tyckte om bilen i annonsen känner jag att jag måste be om ursäkt om jag har förnärmat nån.
                              Det jag skrev får givetvis stå för mig själv och representerar inte på något sätt åsikter från andra i klubben.

                              Jag tyckte helt enkelt att just stylingen i fråga inte alls var lyckat och det här är och förblir min åsikt.
                              Jag har inget emot F&F styling eller styling överhuvudtaget och tycker faktsikt att de flesta F&F bilar är snygga (och din med förresten ;)). Det är bara så att jag inte skulle vilja/våga äga en sådan och gillar mer original snits (vi får bara se hur länge jag kan stå emot att göra nåt med bilen ;))

                              Hoppas vi ses på nån träff nån gång framöver :).

                              #95894
                              [JimpA]
                              Deltagare

                                Det var alltså ingen kritik riktad mot någon specifik person eller bil. Jag har bara märkt att sådana här trådar mer är vanliga vid klassiska blocket trådar som när en snubbe ska sälja en soffa (eller vad det nu var) står och fotar naken och hela härligheten hamnar på bild tack vare att det satt en spegel längre bort i rummet.. 🙂 BTW, den blå engelska va oxå nice.. 😉

                                Jag kan personligen säga att jag tycker både den silvriga och den blå på blocket såg helt ok. Jag gillar själv när folk sätter sin prägel på dem, sen om det är att uppgradera en factorylook eller inte spelar ingen roll, så länge man inte drar på 7″ pipa, 4, vingar, 19 färger, 6st däck, miljarder med random stickers etc.

                                Ge gubbarna cred för innovativitet istället… 🙂
                                Jag menar min är breddad, och jag är fullt medveten om att den
                                uppenbarligen inte är för alla och jag respekterar det.
                                Jag personligen är inte heller förtjust i EXAKT hur de gjort breddningen, men rent generellt så är breddning riktigt nice enligt mig 😀

                                Har ju tidigare varit 300zx ägare och är van vid ett annat “bemötande”. Här känns det mest som att man knappt vågar fråga något med risk för att verka okunnig… 😮

                                Take care boys! 🙂

                                #95503
                                .zip
                                Deltagare

                                  Börjar förstå att subaru klubben kanske inte är någonting för mig efter jag började läsa forumet lite bättre. Påminner mig om komunistiska tider i ex jugoslavien efter WW2, när… om man tänkte annorlunda så fick man ett skott i pannan och begravning i skogen.

                                  Sorry om jag trampade på någons tår.
                                  Självklart är man välkommen oavsett smak och tycke, men vill man satsa på utställning av bil eller liknande så finns det många andra bilar att välja bland som har betydligt mer plast att få tag i. Att bara spraya på en färgklick och montera ett inte så fagert kjolpaket förstör både utseéndet och körglädjen på bana.

                                  Sedan finns det många här på forumet inkl mig själv som tycker att Imprezan ska förbli det den är byggd för. Rally och bana utan en massa bling bling 🙂

                                Visar 15 inlägg - 361 till 375 (av 805 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.