Visar 15 inlägg - 391 till 405 (av 805 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95793
    Eiiiiik
    Deltagare

      snacka om drömpris

      http://www.blocket.se/ostergotland/Impreza_Wrx_Sti_type_r_34790346.htm?ca=14&w=3

      Med risk för att trampa någon på tårna… Men ligger inte dom där rackarna på ca 40 000kr i UK?
      Klart det kostar lite att ta in bilen, men 90 000kr över det priset låter ju lite i överkant.

      #95558
      Scav
      Deltagare

        Säljes delar från en kvaddad STi som hälsade på en stubbe. Stubben vann. hehe

        http://www.blocket.se/stockholm/Subaru_Impreza_STi_i_delar_34755995.htm?ca=16&w=3

        25papp ska han ha för motorn..Direkt när jag såg mejlen som var från jobparts så tänkte jag “den här går inte under 20papp” = (

        #95707
        fjar
        Deltagare

          Med risk för att trampa någon på tårna… Men ligger inte dom där rackarna på ca 40 000kr i UK?
          Klart det kostar lite att ta in bilen, men 90 000kr över det priset låter ju lite i överkant.

          ja håller med och problemet me denna subba som han har den låter ingenting han har värsting avgassystem men den mullrar inte som en vanlig boxer sjukt samt den går inte så bra ….

          #95794
          Eiiiiik
          Deltagare

            ja håller med och problemet me denna subba som han har den låter ingenting han har värsting avgassystem men den mullrar inte som en vanlig boxer sjukt samt den går inte så bra ….

            Att den inte mullrar har kanske inte så mycket med saken att göra, men den va väldigt dyr..

            En Type R kostar väl lite mer än så, men inte såå mycket mer. Överpris helt klart, är väl knappt att man får 130k för en 99-00 Type R ens.

            http://www.pistonheads.com/sales/2917285.htm

            Här har vi ju en liten leksak för runt dom pengarna. En sti type r 555 limited edition 🙂

            #95401
            Ubbe
            Deltagare
              #95700
              Mäki
              Deltagare

                Undra om dom kan hålla den 2 veckor? Ska neråt då nån gång hade ja tänkt!

                #95577
                Markus
                Deltagare

                  Någon som är sugen? http://www.blocket.se/stockholm/Overbliven_saft_fran_30ars_fest_34844937.htm?ca=11&w=1

                  Hehe, såg den där på facebook. Känner både Perra och Magnus 😉 Förvånad över att det ens blev något kvar så som dem super! Bra att spriten inte kastas bort iaf 🙂

                  #95555
                  NickeH
                  Deltagare

                    Jaha man tänker att om jag säljer bilen här på forumet så är det kanske nån som behandlar bilen hyffsat rätt och sabbar den inte första året, samt kanske har kvar den nåt år. Men vad fel man kan ha ungar idag kan tydligen inte ha samma bil mer än 3 månader!

                    http://www.blocket.se/uppsala/Subaru_Impreza_STI_34481257.htm?ca=2&w=3

                    Jag gav han ett bra pris 120.000kr men nu ska han tydligen tjäna 25.000kr, jag la ner MASSOR med tid på att importera den bilen, man tackar!!

                    #95578
                    Markus
                    Deltagare

                      Är du förvånad? Känns ju som att dagens ägare till Evos och Imprezor (och även andra bilar som jag har dålig koll på) inte äger bilen i år utan i månader.. Köra skiten ur den, impa lite på polarna och sen sälja skiten, eller?

                      Tur jag inte är en i mängden av dagens ungar… 😀

                      Ja det är lite sorgligt. Nästan lika konstigt är det med folk som bygger om bilen för flera hundra tusen och sen vill sälja dagen efter. Det finns inte på min karta heller…

                      #95556
                      NickeH
                      Deltagare

                        Flest bilar innan jag dör vinner,verkar gälla, inte min grej iaf.

                        Problemet är bara att folk som äger bilar korta perioder inte sköter om dom.

                        #95684
                        matte555
                        Deltagare

                          Rallykung!!! 😀

                          #95650
                          edbe
                          Deltagare

                            http://www.blocket.se/varmland/Subaru_Impreza_wrx_sti_wrc_edition_34883724.htm?ca=22&w=3

                            Hahahaaaa!! En gammal sunkig WRX (inte ens STI som rubriken antyder) och beskrivningen “samlarbil”, magiskt!

                            Subaru Impreza wrx sti wrc edition -01

                            Vill du bli rallykung eller bara synas
                            köp en plats i subaru teamet, kör när du vill 99-120.000:- samlarbil, snabbast i stan
                            lite fakta
                            mappad trollspeed 11.000:-
                            större turbo 20.000:-
                            subaru team sweden
                            renoverat och förstärkt lådan 25.000:-
                            förstärkt koppling 10.000:-
                            oz racing fälgar 18″ 20.000:-
                            sportsystem 8.000:-
                            nya stötdämpare mm mkt bytt
                            alpine dvd 18.000:-
                            turbotimer, elspg, elhissar, stolvärme, ac, larm mm specialförsäkring som följer bilen i några år nybes, nyskattad, fullservad, olja bytt var 500:ade mil, kamremmssats nyligen bytt, nyservad hos mats jonsson
                            285hk
                            eventuellt byte bil cab eller båt

                            Vilka människor det finns…

                            Ett utmaning till dig Oscar: försök att hitta bilar/annonser du INTE har något dåligt att kommentera. Vet att det är svårt med allt f&f skräp och sunkiga rally-wannabes (borde inte du gilla stuket på den senaste?) men du är ju aktiv interneträv och kanske kan hitta något! 🙂

                            Vet att det inte ligger i människan natur att lyfta fram det positiva och inte är lika “roligt”…. men det skulle kanske vara bra för forumets karma att i alla fall försöka balansera upp det lite…

                            Av de två alternativen väljer jag också “rallykung”!

                            #95352
                            andreaswrx
                            Deltagare

                              kul och skriva att bilen är en sti….

                              #95708
                              fjar
                              Deltagare
                                #95240
                                OzO
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 391 till 405 (av 805 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.