Visar 15 inlägg - 436 till 450 (av 805 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95427
    roadtip85
    Keymaster
      #95702
      Mäki
      Deltagare

        Hahaha 😀

        #95533
        RKR
        Deltagare

          Hehe!

          #95878
          Hjelm
          Deltagare

            Va är det för stjärna som slänger in 120kg köttfärs i skuffen!! HAHAHAHA:)

            #95419
            AK_Impreza
            Deltagare

              Skämt och sido!

              Denna måste ses! Herrejesus va FUL!!

              http://www.blocket.se/stockholm/Skattebefriad_Volvo_240_37150423.htm?ca=11&w=2

              #95900
              Jim_s
              Deltagare

                Hmm, hur var nu dedär med att sminka en gris? 😉 nä fyfan så ful dendär var.

                #95420
                AK_Impreza
                Deltagare

                  Oskar90: Kan du lägga ner nångång? Har vi inte redan gått igenom detta?
                  Väx upp. Passa dig 🙂

                  #95421
                  AK_Impreza
                  Deltagare

                    Då jar väl jag rätten att skriva att du är ful?

                    Sikket troll du är..

                    #95579
                    Markus
                    Deltagare

                      Hörrni, inga personangrepp nu. Vi är lika fula allihopa så den den diskussionen leder ingenstans 😉 Fortsätt länka till knäppa länkar… och jo även en rejält stylad impreza är oftast snyggare än en Volvo, även om det smärtar att se ibland.

                      #95703
                      Mäki
                      Deltagare

                        Hörrni, inga personangrepp nu. Vi är lika fula allihopa så den den diskussionen leder ingenstans 😉 Fortsätt länka till knäppa länkar… och jo även en rejält stylad impreza är oftast snyggare än en Volvo, även om det smärtar att se ibland.

                        Klart vi är fula allihopa! 🙂 Annars har vi inte suttit här å lagt ut bilder på bilar vi har, har vi varit snygga har vi suttit på ett fik me 15 fina brudar 😀

                        #95704
                        Mäki
                        Deltagare

                          +1 😀

                          Tur man inte har fula bilar iaf… 😉 (Legacy skitful enligt vissa, fulsnygg enligt andra och snygg enligt mig ;);))

                          Vi har inte ens bra smak på bilar, jag är såld på urquattron, hur många brudar gillar den tror du? 😉

                          Nä man e körd helt enkelt. Men man behöver ju inte göra det jävliga sämre å styla sönder allt man kommer över 😀

                          Sorry för ot, e på sånt humör nu bara 😉

                          #95891
                          tonfisken89
                          Deltagare
                            #95669
                            Gilarski
                            Deltagare

                              Dags att byta subban mot denna tror jag!

                              http://www.blocket.se/halland/Volvo_440_GLT_37209694.htm?ca=20&w=1

                              Såg ju nästan ut som en S201 bumper 🙂

                              Vet inte varför det är så kul att tracka just Volvo men jag tycker det är skitkul 😮

                              #95613
                              Christian S
                              Deltagare

                                Vet inte varför det är så kul att tracka just Volvo men jag tycker det är skitkul 😮

                                då ska du spana in min gamla V70 som ligger ute på annons igen http://www.blocket.se/vasternorrland/Volvo_V70R_Stylad___Breddad__Bytes__37121406.htm?ca=15&w=3
                                OBS!!den såg inte ut så när jag ägde den utan det va han som köpte den av mig som förstörde den.

                                #95709
                                fjar
                                Deltagare

                                  då ska du spana in min gamla V70 som ligger ute på annons igen http://www.blocket.se/vasternorrland/Volvo_V70R_Stylad___Breddad__Bytes__37121406.htm?ca=15&w=3
                                  OBS!!den såg inte ut så när jag ägde den utan det va han som köpte den av mig som förstörde den.

                                  den var snygg fast för mkt breddning kanske eller 🙂

                                Visar 15 inlägg - 436 till 450 (av 805 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.