Visar 15 inlägg - 466 till 480 (av 805 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95256
    Subarumicke
    Deltagare

      Hehe..
      Gillar på en bil som gått 18500 mil!

      “Stora (och dyra) servicen gjord vid 10000 mil med bl.a. byte av kamrem”

      Snart dax igen 🙂

      Citat: Bränslepump bytt -05

      Det var 7 år sedan 🙂

      #95590
      Timzzon
      Deltagare

        http://www.blocket.se/vastmanland/Subaru_Legacy_2_0_Turbo_37945236.htm?ca=22&w=3

        UJUJUJ vilken skönhet! Det där måste vara årets köp, såg ju inte alls tattig ut, och 35 tusen!

        Höger bakre hjulhus såg ju inte speciellt rostigt ut från insidan heller.. 😉 Tänk vilken dröm att sätta tänderna i den där!

        att jag alltid ska vara liiiite värre 😉

        VF12an fanns i vissa europeiska bilar också, i min satt dock VF8an 🙂

        #95476
        Andersson
        Deltagare

          att jag alltid ska vara liiiite värre 😉

          VF12an fanns i vissa europeiska bilar också, i min satt dock VF8an 🙂

          Rosthål är iaf lättare än kolfiber 😉

          #95591
          Timzzon
          Deltagare

            Rosthål är iaf lättare än kolfiber 😉

            på papper 1500kg, IRL halvtank o med mig i 1440 kg 😉

            #95592
            Timzzon
            Deltagare

              Ujujuj…

              Hade jag varit dig hade jag nog letat ny kaross istället för att börja på den där, kommer ju inte bli mycket org plåt kvar om du ska laga upp den… 😉

              har funderat på det med men har inte hittat något bra objekt till bra pris som inte finns på andra sidan planeten 😉
              får bli o ta den jobba stigen fram o laga aset 😉

              #95455
              abacus
              Deltagare
                #95918
                Grovsnus
                Deltagare

                  Hittade denna:
                  http://www.blocket.se/vastmanland/Fullutrustad_Subaru_Legacy_3_0R_Exclusive_38621669.htm?ca=20&w=3

                  Kanske nån här? I sådana fall, vänligen ändra från “ökänd 4wd” till nåt som låter lite mer positivt… 😎

                  SSC #1596
                  Oyp_Oyp

                  #95876
                  hedberg____
                  Deltagare

                    nån som känner ingen denna finns det några tecken på det är en 01 med ny front eller ser dom lika ut förutom fronten? http://www.blocket.se/dalarna/Wrc_kittad_subaru_wrx__sti__38822901.htm?ca=6&w=3

                    #95904
                    spaz
                    Deltagare

                      Hittade denna:
                      http://www.blocket.se/vastmanland/Fullutrustad_Subaru_Legacy_3_0R_Exclusive_38621669.htm?ca=20&w=3

                      Kanske nån här? I sådana fall, vänligen ändra från “ökänd 4wd” till nåt som låter lite mer positivt… 😎

                      Man blir ju riktigt sugen på att köpa en bil med ökänd drivlina!

                      #95354
                      andreaswrx
                      Deltagare

                        nån som känner ingen denna finns det några tecken på det är en 01 med ny front eller ser dom lika ut förutom fronten? http://www.blocket.se/dalarna/Wrc_kittad_subaru_wrx__sti__38822901.htm?ca=6&w=3

                        den är ombyggd, så 122k för en vanlig wrx…..

                        #95355
                        andreaswrx
                        Deltagare

                          Det var en tråd om den bilen förra gången den var till salu, byggd i Östeuropa var den, och nej det är inget äkta wrc kit på den

                          #95356
                          andreaswrx
                          Deltagare

                            Jag såg även att min gamla vänsterstyrda 02 sti låg ute för 85k

                            #95477
                            Andersson
                            Deltagare

                              Frågan är bara vem av er som är mest “bränd”
                              Detta är en sida som drivs idiellt av en klubb som kämpar för sin överlevnad. Hur f**n tror ni vi ska få medlemmar när ni sitter här och kritiserar allt och alla mer eller mindre som inte tycker eller har råd med väghållning och ÄKTA WRC kit för 100K som ni har.
                              Dessa ägare kanske sitter och läser vad ni skriver om dom, tror ni dom vill bli medlemmar då?
                              Börja med att betala medlemsavgift själva, 300kr borde väl inte vara nåt för er som har pengar som gräs.

                              #95357
                              andreaswrx
                              Deltagare

                                Frågan är bara vem av er som är mest “bränd”
                                Detta är en sida som drivs idiellt av en klubb som kämpar för sin överlevnad. Hur f**n tror ni vi ska få medlemmar när ni sitter här och kritiserar allt och alla mer eller mindre som inte tycker eller har råd med väghållning och ÄKTA WRC kit för 100K som ni har.
                                Dessa ägare kanske sitter och läser vad ni skriver om dom, tror ni dom vill bli medlemmar då?
                                Börja med att betala medlemsavgift själva, 300kr borde väl inte vara nåt för er som har pengar som gräs.

                                För det första så ska man inte ljuga när man säljer bilar och skriva att den har wrc kit när det inte är det, är en Jävla skilnad på ett wrc kit och något som liknar ett,

                                För det andra,var ju frågan om det var en 05 eller en 01, blocket ljuger duktigt, när det står på en importbil första datum i trafik här i Sverige, man kan ta en 02 sti som blivit impoterad hit 06 och sätta på 06 optik och sälja den som en 06 till folk som.inte har någon koll,

                                Varför betala 300 om året om man inte får något för att, visst hade man haft som Evo cluben att man haft 20% på reservdelar så är det värt att men är man inte med på några träffa så kan man lika väl lägga dom på bilen….

                                #95242
                                OzO
                                Deltagare

                                  Varför betala 300 om året om man inte får något för att, visst hade man haft som Evo cluben att man haft 20% på reservdelar så är det värt att men är man inte med på några träffa så kan man lika väl lägga dom på bilen….

                                  Eh, va?

                                Visar 15 inlägg - 466 till 480 (av 805 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.