Visar 15 inlägg - 481 till 495 (av 805 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95243
    OzO
    Deltagare

      110k för en högerstyrd WRX är han helt bränd?!

      Han värdesätter sin bil till 110k, vad är det för fel på det? Om det finns en köpare på det lär det ju visa sig.

      Den dagen jag lägger ut min(a) lär jag bli hånad här med. Kul.

      #95711
      fjar
      Deltagare

        Frågan är bara vem av er som är mest “bränd”
        Detta är en sida som drivs idiellt av en klubb som kämpar för sin överlevnad. Hur f**n tror ni vi ska få medlemmar när ni sitter här och kritiserar allt och alla mer eller mindre som inte tycker eller har råd med väghållning och ÄKTA WRC kit för 100K som ni har.
        Dessa ägare kanske sitter och läser vad ni skriver om dom, tror ni dom vill bli medlemmar då?
        Börja med att betala medlemsavgift själva, 300kr borde väl inte vara nåt för er som har pengar som gräs.

        +1

        #95259
        Subarumicke
        Deltagare

          För att inte fylla denna tråden med negativa åsikter om blocketbilar så postar jag en riktigt fin rullande kaross istället… En FÖÖRD 😉 http://www.blocket.se/stockholm/S_Mkt_fin_sierra_cosworth_4x4_utan_motor_lada_38351863.htm?ca=22&w=3

          Mums så fin!

          Huu att lägga in en fåård på Impreza forum är värre en att få löss :confused:

          #95359
          andreaswrx
          Deltagare

            Eh, va?

            ja varför betala till 3 olika bilkubbar, (har 3 olika bilar) när man inte får ett skit för att, se till att fixa 20% på delar hos subaru så ska ni nog enkelt se att medlemsantalet går upp….

            #95898
            subaruclub.bana
            Deltagare

              ja varför betala till 3 olika bilkubbar, (har 3 olika bilar) när man inte får ett skit för att, se till att fixa 20% på delar hos subaru så ska ni nog enkelt se att medlemsantalet går upp….

              Inte får ett skit? Vad tror du vi jobbar med ideellt och på vår fritid? Vi jobbar hela tiden med att utveckla och förbättra. Det pågår samtal med Subaru Nordic om större samarbete och det är mycket som händer bakom forumet. Inget blir klar över en natt.

              Som det står under fliken Medlemmar:

              Som betalande medlem i Swedish Subaru Club erhåller du en rad fördelar:

              – Stöd klubbens möjligheter att fortsätta ge bra information via Internet. (det är långt från gratis att driva en hemsida)
              – Stöd klubbens möjligheter att ordna fler roliga aktiviteter. (Inget kapital = inga möjligheter att boka banor eller andra aktiviteter)
              – Medlemskostnad (lägre) och företräde på klubbarrangemang.
              – Rabatter hos leverantörer förbehålles betalande medlemmar. (Kommer ständigt nyheter under sponsorsammarbeten och det pågår hela tiden samtal med olika företag för att erbjuda fler sammarbeten. Fler medlemmar = Bättre sammabeten.)
              – Klubbmedel för regionala aktiviteter tillgänglig görs den region du tillhör. (Fler medlemmar = Fler träffar på regional nivå)
              – Medlemskort skickas till din hemadress.
              – Möjlighet till egen subaruclub.se e-mail-adress. *
              – Möjlighet till eget album i galleriet på webben. *
              – Rösträtt på årsmöte om bl a ekonomi och klubbens aktiviteter.

              /Stefan

              #95384
              FeA
              Deltagare

                se till att fixa 20% på delar hos subaru så ska ni nog enkelt se att medlemsantalet går upp….

                Perfekt uppgift för dej Andreas! Kan inte du försöka hjälpa klubben med det då?

                #95360
                andreaswrx
                Deltagare

                  Perfekt uppgift för dej Andreas! Kan inte du försöka hjälpa klubben med det då?

                  varför det då jag startat eget och ta in orginaldelar via östeuropa och säljer här i sverige….så låt dom hålla sina priser här i sverige, just där för jag startade att, trött på deras priser

                  men skriver man sanningen om subarus prissättning så får ju styrelsen kalla fötter här inne, sätt lite press på dom, nu har det snart varit SSC i ett år om inte mer och något borde det har hänt

                  #95258
                  Subarumicke
                  Deltagare

                    varför det då jag startat eget och ta in orginaldelar via östeuropa och säljer här i sverige….så låt dom hålla sina priser här i sverige, just där för jag startade att, trött på deras priser

                    Är du medlem bara för att få 20% i rabbat på delar??

                    jag är medlem för gemenskapen, och att dom själar som driver detta forum klubben, styrelsen övriga som jobbar gratis fixar träffar mm.. för oss andra. Detta betalar man ynka 300 spänn för

                    #95358
                    andreaswrx
                    Deltagare

                      Är du medlem bara för att få 20% i rabbat på delar??

                      jag är medlem för gemenskapen, och att dom själar som driver detta forum klubben, styrelsen övriga som jobbar gratis fixar träffar mm.. för oss andra. Detta betalar man ynka 300 spänn för

                      men har man som jag 3 bilar och ska betala till alla klubbar för att känna “gemenskap” så vill man gärna ha något tillbaks, iså fall ska banträffa mm vara grattis, det kan ju subaru gå in och betala om dom nu vill att det ska officiel klubb

                      #95257
                      Subarumicke
                      Deltagare

                        men har man som jag 3 bilar och ska betala till alla klubbar för att känna “gemenskap” så vill man gärna ha något tillbaks, iså fall ska banträffa mm vara grattis, det kan ju subaru gå in och betala om dom nu vill att det ska officiel klubb

                        Vilka klubbar betalar du till då? eftersom du har flera bilar, och avböjer SSC

                        #95361
                        andreaswrx
                        Deltagare

                          Vilka klubbar betalar du till då? eftersom du har flera bilar, och avböjer SSC

                          renault är clionet och clio197 för att komma åt grejer med bra % i england, så där får man igen pengarna när man handla. evo cluben och MLR var det innan, samt skoda klubben, så det kosta men dom engelska har man lätt ingen att, samt evo cluben, klubbsponsoren som finns här får du ju mer rabbat av när man handla ändå,

                          #95813
                          Patrick P931
                          Deltagare

                            andreaswrx: Har du någon hemsida eller hur får man info kring priser på delar från dig? Behöver nytt oljefilter och luftfilter (sti) bl.a. Hade tänkt handla från England men ditt alternativ låter mycket enklare?

                            Ang. klubbar så är jag medlem i en hel drös, men som Subarumicke skulle yttrycka det så är jag med för snålhetens skull. 😉

                            #95600
                            dj_pelle
                            Deltagare

                              ..

                              #95580
                              Markus
                              Deltagare

                                Om man tycker det saknas något i en ideell förening är det bara att hjälpa till! Vi har mycket att göra utöver våra vanliga jobb men ta sådana diskussioner i en annan tråd tack.

                                Håll er till blocket-annonser här och försök hålla nivån uppe! Det är helt ok att tycka bilar är fula, sakligt påpeka att tillbehör inte är äkta samt avslöja lögner i annonser men skippa personangreppen mot dem som lagt upp annonserna och er sinsemellan.

                                #95852
                                Norbius
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 481 till 495 (av 805 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.