Det står pearl white i annonsen, men ser mer ut som snow white på bilden…
Vad är det för svårighet med att ta en vettig bild när man ska sälja sin bil…?
Sett den på blocket förr, snurrat i Köping också (annars en som är sjukt lik) . Mer än så vet jag inte riktigt. Lite skeptisk till miltalet, har för mig den hade gått typ så där mycket för 2-3 år sedan (då jag såg den på annons)
Hemskt dekalkit med uppochnervänd Alpinestars logga och spegelvända subaruloggor 😛
Sett den på blocket förr, snurrat i Köping också (annars en som är sjukt lik) . Mer än så vet jag inte riktigt. Lite skeptisk till miltalet, har för mig den hade gått typ så där mycket för 2-3 år sedan (då jag såg den på annons)
Hemskt dekalkit med uppochnervänd Alpinestars logga och spegelvända subaruloggor 😛
Haha, att nån köpte den! xD var en Skoda Pickup med gen 2 Legacy front, huv och skärmar plus en del av bakkofångaren från Legacyn som kjol bak :p var inte allt för upphetsande…
nej, det är typ 100000:- för mycket.
och den väger inte knappt 1100kg som det står i annonsen utan snarare runt 1200kg med tanke på att all inredning osv är kvar.
Min är reggad med 1370 i tjänstevikt och jag har vägt den på bilprovningens våg till 1320 kg med mig i. Mycket myter om dessa bilar. Framskärmar och bagagelucka i aluminium är ju en klassiker..