SSC Allmänt snack Allmänt småprat Dagens händelse…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 101 totalt)
  • Författare
    Mumin
    Deltagare

Det där tycker vi om SAM sen om du har tråkigt någon dag så kan du ju köra till falun och dumpa min up-pipe eller till sthlm 😀 vet att du älskar din hojj bara tuta och köra 😀

OzO
      Deltagare

Gammel-GT:n besiktad & kl… i-inte klar nej! Bara beta av att-göra listan då! Men besiktad i alla fall! :cool::D

Janne248
        Deltagare

Gammel-GT:n besiktad & kl… i-inte klar nej! Bara beta av att-göra listan då! Men besiktad i alla fall! :cool::D

Bra Ozo! Inte långt kvar till SuperStage! 🙂

karlzzon.
          Deltagare

Nånting säger mig att jag va först att veta detta!!! :):);)

Janne248
            Deltagare

Ajajajaj….. 😮 bör detta postas på öppet forum? :p:cool::D

karlzzon.
              Deltagare

Jag ser inga fel i det!!! jag råkade va i närheten!!!

Janne248
                Deltagare

Ok!! Då säger vi det…… 😉

Calle
                  Deltagare

Dagenshändelse (än så länge):
                    Gjorde hjulinställning i morse, tydligen så satt mina främre toppmonteringar fel? Hmm, tänkte jag.. Jag hade ju kolla upp hur dem skulle sitta..? Jaja.

Kom fram till att vi skulle vrida dessa så att positionen blev enbart camber justering.
                    Nämen va*an! Ena mutter käkar upp gängorna till ena bulten vänsterfram toppmontering!

Suck! Min vanliga tur som förföljer mig… OBS! Denna gång var det inte jag som skruvade så det känns lite bättre än vanligtvis ;S

Återstår att se vad som händer resten av denna vackra dag!

Manor
                    Deltagare

Idag besiktigades husvagnen.
                      Den gick igenom prickfritt :D.

Nu närmast blir det 4 dagar på Skara Sommarland…man längtar nästan redan nu tillbaka till jobbet :p.

syke
                      Blockerad

Min dagens händelse är att jag vann en PS3a i en tävling 😀

OzO
                        Deltagare

Min dagens händelse är att jag vann en PS3a i en tävling 😀

Jag kan ta hand om den! 😎 Din hund kommer bara tugga upp den…

syke
                          Blockerad

Jag kan ta hand om den! 😎 Din hund kommer bara tugga upp den…

Ta hand om hunden istället! 😉

SPiKE
                            Deltagare

Dagen har utmynnat i att sitta med huvet i dom förbannade bökerna om YNd, Dd, Dyn,Yyn och allt vad dom jädra transformatorerna heter. Har ju servokokproblem och det känns som om det vore en mkt bättre sysselsättning just nu…

Vad tror ni om att vi skiter i allt vad el heter och kör på vedspis och fotogenlampor ist? Jag röstar för 🙂

Calle
                              Deltagare

Nån högre makt där uppe vill inte att jag ska köra min subba!
                                Skulle åka och kolla om ett par fälgar möjligtvis kunde passa.
                                För att komma in på området så var det en liteeen trottoarkant men precis så att
                                den skulle ta i fronten.
                                Lade ut ett par plankor och körde upp på dessa, killen som stod och kollade så att det blev rätt sa att jag jag skulle backa tillbaks en bit.
                                Sagt och gjort…. Plankan slår upp i hjulhuset och Slår av ett fäste till innerskärmen samt att hela vänstra delen av fronten knäpps loss 🙁

Det är inte meningen att den här stackars bilen ska rulla…

Kvarnis
                                Deltagare

Du får timma i stället för styla 😉 😀

Annars är dagens händelse att jag fått hårda paket från uk som skickades i måndags…jag är i total chock…. hur gick det till 😮 !!!!

Kolfiber är fint så här på fredag kväll 😀

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 101 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.