SSC Allmänt snack Allmänt småprat Dagens Ros till SecretAgentMan

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Krille_G
    Deltagare

Jag måste verkligen tacka SecretAgentMan för att du är villig å ställer upp å hjälper mig de är helt underbart!

Hoppas att de kommer att gå smidigt å utan några problem !

jraberg
      Deltagare

Ja, de växer inte på träd de däringa människorna som gärna hjälper till om de kan, iaf. inte ute i vida världen.
        Det är bara en sak som är så fantastiskt med denna klubben tycker jag. ja jag tjatar om detta men jag insåg när jag intervjuade inför dvd’n hur skön klubb vi faktiskt har.
        Man hjälper med det man kan och försöker om man inte kan.. det skapar en stämning som iaf. får mig att stormtrivas och jag förstår att fler vill in trots att de inte har impreza 😀

Bra ide med ”dagens ros” förresten!

-JR

Patrik K
        Deltagare

Ja det här var en bra tråd för jag har en ros att dela ut till Mr. SecretgentMan himself.

Fick ju som sagt hjälp med att byta koppling, kamrem, rullar, skivor, belägg + montering av nya stänkisar från Rallyarmor (synd bara att dom skrev med priset, trots förfrågan om att inte göra det => ca. 500kr extra).

Det enda som är riktigt synd är att jag inte kunde närvara själv =/

Men tack Jerry för hjälpen!

/ P – lycklig o nyservad gul GT-99

SecretAgentMan
          Deltagare

Äsch… 😀 Ni är för goa’! 🙂

/J

Niklas
            Deltagare

Get a room! 😛

Yonaz
              Deltagare

Jerry gör det så gärna, han tycker det är kul. Madde är nog den som behöver rosen :+ – 20 timmar i garaget en helg kräver sin man och mutor*.

*godis, kattunge, blommor eller löfte om utlandsresa som aldrig blir av (been there…) 😉

Maddis
                Deltagare

Ehhh Tack! *rodnar lite*

/Madde

Patrik K
                  Deltagare

Jerry gör det så gärna, han tycker det är kul. Madde är nog den som behöver rosen :+ – 20 timmar i garaget en helg kräver sin man och mutor*.*godis, kattunge, blommor eller löfte om utlandsresa som aldrig blir av (been there…) 😉

Ja där sa du ngt sant! 🙂

Såklart Madde ska ha en ros, eller ja, det får väl bli en bukett då, för jag instämmer med ovanstående… sen fick man ju skjuts hem efter att ha lämnat av pärlan hos Jerry o Madde. O sen så ”levererar” dom dessutom bilen, kanske för att det helt enkelt är kul att köra bil :+

Tack Madde *thumbs up*

/ Patrik

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.