Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
  • Författare
    /Adam/
    Deltagare

Tack Mattias!

andreaswrx
      Deltagare

Jag håller med. STI Racing är underbar som vardagsbil. Jag använder min till allt. Vi har 2 ungar=2 bilbarnstolar, får plats med barnvagn, skidor ja allt man kan tänka sig. Väghållningen är kanon, utan att för den sakens skull vara för stötig, som det brukar bli när man monterar Coilover-kit mm. Funkar till allt.

väghållningen blir än bättre med ett coiloverskit, men det beror helt klart på vilket man köper, problemet är ju fjädringsvägen där bak som är under allkritik med orginalbenen

andreaswrx
        Deltagare

Men fjädringsvägen duger när man inte ska köra safari rallyt va? 😉

Dock fanns det ju en anledning till att Impreza WRC S14 (2008 hatchback) fortfarande hade mcpherson hjulupphängning bak, just pga att kunna ha längre fjädringsväg.. =)

ett fartgupp ska inte kännas i bilen i 70 km då har man ställt in att)

R4 imprezorna är ju ombyggda där bak för längre fjädringsväg, men att montera sänkfjädra bak är ingen hit…

Andersson
          Deltagare

ett fartgupp ska inte kännas i bilen i 70 km då har man ställt in att)

R4 imprezorna är ju ombyggda där bak för längre fjädringsväg, men att montera sänkfjädra bak är ingen hit…

Man bygger fartgupp utanför skolor och liknande för att bilister ska hålla nere farten, INTE för att du ska testa dina coilovers där! Coilovers testar man på bana.

andreaswrx
            Deltagare

Fartgupp på Superstage vore häftigt, och kanske ett par hopp också!!

minst sakt så man kan se kina benen sticka upp genom motorhuven:)

andreaswrx
              Deltagare

Typ som med Reiger… 😉 http://www.youtube.com/watch?v=KneVShuqr3o

precis

har för mig att bilsport har en superstage på grus, varför inte hyra den ett år som omväxling mot asfvalts superstagen, kan ju vara ett bra sätt att få lite nya medlema? eller vill du inte åka den andersson?

Mäki
                Deltagare

Jaaaaaaa vad kul att få chansen att blästra sönder sin ögonsten, och kom inte med argumentet att “bilen ska användas” för att blästra bort lacken ingår inte under normalt användande av en gatbil eller fin hobbybil! 😉

Faktiskt är jag på Oskars sida för en gångs skull.

Alla är inte automatiskt grus och skogsfanatiker för att vi köper Impreza, dom duger faktiskt utmärkt även på bana utan hopp och vägbulor också! 😉

Arson
                  Deltagare

Faktiskt är jag på Oskars sida för en gångs skull.

Alla är inte automatiskt grus och skogsfanatiker för att vi köper Impreza, dom duger faktiskt utmärkt även på bana utan hopp och vägbulor också! 😉

Anledningen varför jag köpte en Impreza framför en EVO X är att jag inbillar mig att en Subba har högre driftsäkerhet och komfort samt verkar vara en bättre vinterbil 🙂

andreaswrx
                    Deltagare

Man bygger fartgupp utanför skolor och liknande för att bilister ska hålla nere farten, INTE för att du ska testa dina coilovers där! Coilovers testar man på bana.

här nere byggs det fartgupp på vanlig väg på landsbyggden, anledning, chefen för regionen på trafikverket bor där

Mäki
                      Deltagare

Jag har ju inte STi bromsar, så kanske är mest trovärdigt om det är jag 😉

PPP
                        Deltagare

Jag skulle inte kalla den dålig, länge sen jag hörde något om spruckna kolvar nu.

Motorn i min STI08 rasade ju för en månad sedan. Fick just tillbaka den.

// Per

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.