SSC Allmänt snack Allmänt småprat Dags att fyller igen

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    555_STI
    Deltagare

Yaahappp.. nu var man ett år närmare 30 🙂 nästa år blir stor fest!

Tack för alla samtal och till SPiKE och Snowman för några öl och bra sällskap 😀

Tack till Yonaz för samtalet!.. blir grillfest om några veckor hos mig att fira barn, födelsedag, kök och annat!

/Steve

Yonaz
      Deltagare

Grattis igen Steve!

Klart som korvspa* att vi ska ha party, när?

Om Block känner att han behöver titta ner för att rensa skallen med lite dricka ur SPiKEs jätteflaska vet han att det finns sovplats på soffan 🙂

*Korvskpa är det som blir kvar i grytan när SPiKE käkat upp all korv.

Klasagasa
        Deltagare

Stort grattis! Inte långt kvar till 30 och då blir du gubbe!!! 😉

SecretAgentMan
          Deltagare

JAAAAAMÅÅÅÅHANLEEEEVAAAAA! 😀 😀 😀

Kul att äntligen få träffa våran egen pajmumsare! 😀

/J

Patrik K
            Deltagare

JAAAAAMÅÅÅÅHANLEEEEVAAAAA! 😀 😀 :DKul att äntligen få träffa våran egen pajmumsare! :D/J

HA ha ha ha ja fan vad du ska få fylla år, kanske blir ett par samtal under året :+

Kul att träffas och vi ses snart igen, ser fram emot att få se bilen efter det som ska fixas, tror vingen kommer passa perfekt.

// Patrik K

555_STI
              Deltagare

JAAAAAMÅÅÅÅHANLEEEEVAAAAA! 😀 😀 :DKul att äntligen få träffa våran egen pajmumsare! :D/J

HA ha ha ha ja fan vad du ska få fylla år, kanske blir ett par samtal under året :+ Kul att träffas och vi ses snart igen, ser fram emot att få se bilen efter det som ska fixas, tror vingen kommer passa perfekt.// Patrik K

Tack tack! Jag får tacka Västerås gänget för trevlig sällskap!

Tack Jerry för att du fixade med huv!.. det var supertrevligt att träffas och hoppas det händer fler gånger! Tack för fika och hoppas att ni lyckades stå ut med min Svenska 🙂

Huven är nu monterad, passform var inte så bra just nu har jag 1 cm från vänster och 1mm från höger kant 🙂 men jag skall fixa sen efter lackering men den ser MYCKET snyggare ut som facelift 🙂

Vingen är nu inlämnad för Extreme Makeover och skall ser ung och fin ut igen 😀

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.