› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Dags att skala knogarna… Detta ämne har 2 svar, 885 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av LegacyLarsa. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 31 december, 2003 kl. 08:31 #2354 TwalaDeltagare Tjena! Nu känner jag att det är dags att serva upp bilen inför våren och sommaren… Hade tänkt att kolla lite remmar och byta tändstift att börja med. Är det någon som har bytt tändstift själv och som kan ge lite råd om hur man kommer åt dem? Kom gärna med lite förslag på vad jag inte ska glömma kolla när jag ändå är under huven… Bilen är en GT -96 som har rullat 17000mil. //Tobbe 31 december, 2003 kl. 12:47 #51354 zeaflowerDeltagare batteriet är nödvändigt o ta bort, luftboxen underlättar mycket men spolarbehållaren tycker jag du kan skippa… se till ha en riktig tändstifthylsa som ”håller” ordentligt i stiften, underlättar oerhört! // Sjöblom PS, plåtfälgar sitter som gjutet på pärlan!=) DS 31 december, 2003 kl. 13:32 #51353 LegacyLarsaKeymaster Och massor av tid… /Larsa Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.