SSC Allmänt snack Träffar Dags för Halmstadträff?

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Rallyrille
    Deltagare

Får ni till ett datum som passar så kommer jag gärna ner och tittar på Rickeys fina bil! 🙂

/RR

rickey
      Deltagare

Subarus Rallyteam är på plats på Flygstaden lördag och söndag i Halmstad för uppvisning och provkörning av deras bilar så jag föreslår bestämt att vi har en liten träff där på Söndag!

Det finns väl ingen som kan säga nej till det?

EDIT: Citerar även reklambladet jag fick: ”Vi bjuder på varmkorv till alla som besöker oss i helgen!”

rickey
        Deltagare

Uppdaterar mitt förslag ovan om en träff nu på söndag för att få upp tråden en bit i forumet så den kanske syns lite bättre!

🙂

gotte51
          Deltagare

Uppdaterar mitt förslag ovan om en träff nu på söndag för att få upp tråden en bit i forumet så den kanske syns lite bättre!:-)

Jag och en annan subba kompis är på på Söndag! Vem kan tacka nej te lite varmkorv å lite skitsnack klubbmedlemmmar emellan 🙂 🙂

minid
            Deltagare

Fan kom ner till Hbg till helgerna.. Brukar komma ner lite folk från Halmstad, nästan varje helg.. Vi är ett gäng Subarubilar som brukar träffas i Hbg..

rickey
              Deltagare

Jag kommer nog vara där vid 13-snåret tror jag.

Hasse83
                Deltagare

Skall självklart träffa rally teamet 🙂

rickey
                  Deltagare

Jag träffade dem sist i höstas på GP bil i Halmstad och testade 06:ans sti, mycket trevligt!

Jag har slitit ut hela bilen så det ser ut som en krigszon i den med kabeldragning och stereobygge så jag skäms nästan att visa mig..(!)

Verkar som vi är 4 hittils. 🙂

gotte51
                    Deltagare

Jag var å hälsa på killarna idag å körde Sti:n 🙂
                      Ska vi säga en tid vi ska träffas?

rickey
                      Deltagare

Ska vi säga vid 13 som jag skrev lite tidigare i tråden? om 33 minuter? 🙂

rickey
                        Deltagare

Vad synd att det inte var någon som kom idag vid 13 tiden. 🙁 Jag och Andreas stod där och tittade så kom han med den silvriga gt kombin förbi och försvann igen. 🙁

Hoppas det blir några fler nästa gång.

Hasse83
                          Deltagare

Råkade bli så att jag sålde min i lördags så det gick åt fanders 🙁

rickey
                            Deltagare

Jag såg att den låg på blocket, men det var som tusan! Blir det en ny Impreza nu eller är det en lugnare bil om gäller?

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.