SSC Allmänt snack Träffar Dalarna (Ludvika) Träff i vår?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 56 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Var inne och skrev lite i denna tråd http://bbs.impreza.nu/dcforum/DCForumID16/127.html#
      om en ev. go-cart träff i Ludvika i vår, men beslöt mig för att starta en ny tråd.

Tänkte pejla läget om det finns möjlighet att köra en träff här i Ludvika. I Grängesberg har dom (vad jag tycker) en välidigt trevlig go-cart bana. Vi brukar vara där med jobbet varje vår och köra ”lilla företags racet” då är vi en 25~30 pers och då får man köra två heat först. Utefter hur man kört i dom blir man placerad i endera A, B, C, D (osv) final. Så varje persom får köra 2 heat och en final. Väldigt trevligt. Samtidigt så kan man ta med egen korv/bröd och grilla dom har grill (delat oljefat) där.

Hur många kan vi bli? Kan man få dit folk från Borlänge, Gävle & Västerås?
      Jag kan kolla lite priser och så för go-cart tjafset. Sedan om man splita kostnade för lite korv+bröd+dricka vore ju bra!

/Janne

SSI Galleri

Wanderer
      Deltagare

Jag kommer!!

Sen är det ju bara 15-16 mil från Gävle så dom får ta och komma dom med 😉

ailkert
        Deltagare

men jag vill ju köra gokart med subban min 😉

Niklas
          Deltagare

Är jag uppe i Dalarna kommer jag garanterat. Men chansen är nog inte så stor. 😉

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig: Göteborg

Henrik
            Deltagare

Hur långt är det dit från västerås c:a?

Wanderer
              Deltagare

Skulle tippa på runt 15 mil.
                Har dock inte mätt upp vägen som går direkt mellan V-ås och Ludvika.

Henrik
                Deltagare

Då e det ju inte så jättefarligt…blir 20 mil för mig då ungefär, men då kräver jag en heldag! Kanske inte så kul att åka upp för bara 1-2 timmar..Och får man påhäng från västerås blir det ju desto roligare att åka upp (eller ner..fan vet jag!) 🙂

Janne248
                  Deltagare

>Hur långt är det dit från västerås c:a?

Tror det är c:a 12-13 mil.

/Janne

SSI Galleri

Janne248
                    Deltagare

>Är jag uppe i Dalarna kommer jag garanterat. Men chansen är nog inte
                      >så stor

När planerar du att vara i Dalarna nästa gång då?

/Janne

SSI Galleri

Janne248
                      Deltagare

>Då e det ju inte så jättefarligt…blir 20 mil för mig då ungefär, men
                        >då kräver jag en heldag! Kanske inte så kul att åka upp för bara 1-2
                        >timmar..Och får man påhäng från västerås blir det ju desto roligare
                        >att åka upp (eller ner..fan vet jag!)

Ju fler vi är ju längre tid tar det ju med go-kart körningen när det är uppdelat i flera heat och finaler. Och så klart ju roligare blir det!! (om vi inte blir 15 st tror jag vi kan skippa)
                        Men om vi vill ha mer aktiviterer efter go-cart körningså tar jag gärna tacksamt imot idéer eller om någon annan här i närheten vill vara ansvarig för den delen!

/Janne

SSI Galleri

Sso
                        Deltagare

Jag är oxo intresserad, kan vara lurigt med passande helg dock.

/Mvh Stefan

thehook
                          Deltagare

Vi har en stuga i Dalarna, så är det en passande helg kanske man kan dyka upp.

mvh / Krooken

ailkert
                            Deltagare

jobbigt att hitta en helg som passar alla, men jag vill med iallafall

Wanderer
                              Deltagare

Får väl göra så att vi skriver vilka helger vi kan en månad och sen göra det bästa ur situationen ??

PO
                                Deltagare

Jag är inte omöjlig……
                                  Tycker också att den go-cart banan är riktigt trevlig

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 56 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.