SSC Allmänt snack Allmänt småprat Dålig reklam för Imprezaägare från Silvan i östra Jerusalem

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Markus
    Deltagare

Tycka vad man vill, men har du något som styrker att barn där nere har låg intelligensnivå?

Jag tycker den där viden är bevis nog för att barn i just det där området är ointelligenta.

Det är självklart min personlig tolkning. Däremot så är en majoritet av alla ”barnfilmer” jag ser från området i form av stenkastning och allmänt hat. Det är väldigt från intelligens i min skala… Jag skulle kunna leta reda på artiklar om hur barn har det där nere, för det har jag sett på bland annat DN genom åren men jag vill inte gå in djupare på politik i det här forumet.

Bodyshot: Att inte köra STi kanske inte är nog att stenas för utan ett hånskratt kanske är mer lämpligt? 😉 Hade nog blivit en roligare film om barnen pekat och skrattat…

Bodyshot
      Deltagare

Jag tycker den där viden är bevis nog för att barn i just det där området är ointelligenta.

Det är självklart min personlig tolkning. Däremot så är en majoritet av alla ”barnfilmer” jag ser från området i form av stenkastning och allmänt hat. Det är väldigt från intelligens i min skala… Jag skulle kunna leta reda på artiklar om hur barn har det där nere, för det har jag sett på bland annat DN genom åren men jag vill inte gå in djupare på politik i det här forumet.

Bodyshot: Att inte köra STi kanske inte är nog att stenas för utan ett hånskratt kanske är mer lämpligt? 😉 Hade nog blivit en roligare film om barnen pekat och skrattat…

Skämt å sido, barnen i dessa länder har det inte lätt, dom föds upp med en sjuk kvinnosyn, kring dem sker mord varje dag och dem blir hjärntvättade till att tex blir självmordsbombare.

calle gsi
        Deltagare

Inte för att försvara någon men om jag fattade det hela rätt så var detta en förespråkare för bosättarna och jag kan förstå att barnen ( och deras föräldrar) är bra jäkla förbannade på bosättarna.

Men denna diskutionen hör inte hemma här.

Markus
          Deltagare

Skämt å sido, barnen i dessa länder har det inte lätt, dom föds upp med en sjuk kvinnosyn, kring dem sker mord varje dag och dem blir hjärntvättade till att tex blir självmordsbombare.

Självklart är det inte barnens fel i grunden. Miljön är inte lämplig att föda upp barn i. Än mindre leva i . Politiker är de största bovarna men även föräldrarnas uppfostran kan nog ifrågasättas…

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.