SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Dax för skivor och belägg

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

LAST EDITED ON Jun-17-03 AT 10:09AM (GMT)
      PUSTAR UT!

Varför skall man bli så jävla nervös för att ringa till England och snacka med en schysst snubbe? 😀

Var visst lite strul med mailen, han har svarat alla mina mail men jag har inte fått nått.

Stackaren hade hamnat i vårt spamfilter här på jobbet. Nu känner man sig så dum som skickat i två veckor ”hello, are you alive?”… 😀

Kvarnis
      Deltagare

Så det har mao löst sig 😀
        Det låter ju bra,…blir Pagid nu då ??? ;):D
        Du ska ju var glad..£ är ju på under 13Sek vilket innebär med frakt~4800:-

/Kvarnis

Niklas
        Deltagare

Jepp, jag är glad. Men han har inte skickat bankinfon än. Nu börjar man oroa sig för att hans mail inte kommer fram till min andra email heller. 🙂

Kvarnis
          Deltagare

LAST EDITED ON Jun-17-03 AT 07:58PM (GMT)
            LOL 😀

Vad det å oroa sig för..penninga finns ju kvar ;):D

/Kvarnis

Niklas
            Deltagare

Bromsar måste vara på bilen den 11e juli, annars kommer bilen få stå parkerad på JAPmeet och man får ytterligare ett år höra att man är en queen och ingen king… :p

Niklas
              Deltagare

Pengarna är skickade, nu är det bara och hoppas att allt går utan problem och att man har bromsarna i tid till JAPmeet.

Regionsansvarig Göteborg

OzO
                Deltagare

Det ÄR ok att parkera på banträffar! Tror jag skall parkera på resterande träffar… så blir det full pott s.a.s.! 😀 Alltid retar det nån… :p;)

Måste själv fixa bromsbelägg till träffen. Pagid blir det naturligtvis fram. Bak vette 17.

(Ja, man behöver bromsar även om bilen står på trailern… ;))

modulated
                  Deltagare

Usch, säg inte sådär att det kommer att vara knökfullt på
                    förmiddagen på g-åsen, då lär det inte bli mycket åka av
                    där :-(. Om jag nu ens lyckas ta mig dit då jag egentligen
                    är på arvikafestivalen.

// Patrick P – måste åka från g-åsen vid 13-snåret.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
                    Deltagare

Bromsarna skickas från England idag och kommer till mig om två till fyra dagar. Hinner få på dem till JAPmeet med andra ord. Så skönt! :7

Niklas
                      Deltagare

Paketet står på bordet! :7 :7 :7

Vilka grejor! Så grymma skivor! Svarta med massa silverspår. Nästan så att man inte vill montera dem utan sätta dem i hyllan istället. Låg en liten lapp med bromsbeläggen, ”Denna produkten är endast till för rallybruk. Speciellt tillstånd krävs för användning på vanliga fordon.” MOHAHAHA! }(

Nu skall vi bara se till att få en tid hos verkstan i nästa vecka så grejorna kommer på. Grymt!

Skön avslutning på veckan, älskar er allihop! 😀

/A – som enligt engelsmännen heter Mr ”N Lawson” 😉

Niklas
                        Deltagare

Följde inte med en instruktion för hur skivor och belägg skall köras in. Någon som har Pagid som kan berätta?

ExOrdis
                          Deltagare

WTF, gått och blivt farträdd lr? 😮

Kinne är du väl på?

Gälle lär ju vara knöktrångt på förmiddagen, risk för rusningstrafikkänslor, köbildningar och annat elände. Men gissningsvis ett KANON-event för alla japsfreaks.

ExOrdis
                            Deltagare

Om du har ambitioner att hålla samma takt på banan som Perra mfl
                              duger det förmodligen inte med EBC.
                              Samma sak gäller om man sitter och fegbromsar varvet runt.
                              Med ”rätt” bromsteknik och rimlig belastning på grejjorna så funkar
                              dessa kanon.
                              Obs! Mina synpunkter som vanligt, inget facit.

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.