› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › Dax för skivor och belägg
- Detta ämne har 42 svar, 3,249 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av
ExOrdis.
-
FörfattareInlägg
-
17 juni, 2003 kl. 08:00 #70520
Niklas
DeltagareLAST EDITED ON Jun-17-03 AT 10:09AM (GMT)
PUSTAR UT!Varför skall man bli så jävla nervös för att ringa till England och snacka med en schysst snubbe? 😀
Var visst lite strul med mailen, han har svarat alla mina mail men jag har inte fått nått.
Stackaren hade hamnat i vårt spamfilter här på jobbet. Nu känner man sig så dum som skickat i två veckor ”hello, are you alive?”… 😀
17 juni, 2003 kl. 13:53 #70504Kvarnis
DeltagareSå det har mao löst sig 😀
Det låter ju bra,…blir Pagid nu då ??? ;):D
Du ska ju var glad..£ är ju på under 13Sek vilket innebär med frakt~4800:-/Kvarnis
17 juni, 2003 kl. 17:39 #70521Niklas
DeltagareJepp, jag är glad. Men han har inte skickat bankinfon än. Nu börjar man oroa sig för att hans mail inte kommer fram till min andra email heller. 🙂
17 juni, 2003 kl. 17:58 #70505Kvarnis
DeltagareLAST EDITED ON Jun-17-03 AT 07:58PM (GMT)
LOL 😀Vad det å oroa sig för..penninga finns ju kvar ;):D
/Kvarnis
17 juni, 2003 kl. 18:25 #70522Niklas
DeltagareBromsar måste vara på bilen den 11e juli, annars kommer bilen få stå parkerad på JAPmeet och man får ytterligare ett år höra att man är en queen och ingen king… :p
18 juni, 2003 kl. 12:44 #70523Niklas
DeltagarePengarna är skickade, nu är det bara och hoppas att allt går utan problem och att man har bromsarna i tid till JAPmeet.
Regionsansvarig Göteborg
18 juni, 2003 kl. 13:01 #70487OzO
DeltagareDet ÄR ok att parkera på banträffar! Tror jag skall parkera på resterande träffar… så blir det full pott s.a.s.! 😀 Alltid retar det nån… :p;)
Måste själv fixa bromsbelägg till träffen. Pagid blir det naturligtvis fram. Bak vette 17.
(Ja, man behöver bromsar även om bilen står på trailern… ;))
”I’d be unstoppable… if I could just get started!”18 juni, 2003 kl. 15:02 #70506modulated
DeltagareUsch, säg inte sådär att det kommer att vara knökfullt på
förmiddagen på g-åsen, då lär det inte bli mycket åka av
där :-(. Om jag nu ens lyckas ta mig dit då jag egentligen
är på arvikafestivalen.// Patrick P – måste åka från g-åsen vid 13-snåret.
Regionsansvarig Västerås
30 juni, 2003 kl. 08:33 #70524Niklas
DeltagareBromsarna skickas från England idag och kommer till mig om två till fyra dagar. Hinner få på dem till JAPmeet med andra ord. Så skönt! :7
4 juli, 2003 kl. 09:31 #70525Niklas
DeltagarePaketet står på bordet! :7 :7 :7
Vilka grejor! Så grymma skivor! Svarta med massa silverspår. Nästan så att man inte vill montera dem utan sätta dem i hyllan istället. Låg en liten lapp med bromsbeläggen, ”Denna produkten är endast till för rallybruk. Speciellt tillstånd krävs för användning på vanliga fordon.” MOHAHAHA! }(
Nu skall vi bara se till att få en tid hos verkstan i nästa vecka så grejorna kommer på. Grymt!
Skön avslutning på veckan, älskar er allihop! 😀
/A – som enligt engelsmännen heter Mr ”N Lawson” 😉
4 juli, 2003 kl. 09:33 #70526Niklas
DeltagareFöljde inte med en instruktion för hur skivor och belägg skall köras in. Någon som har Pagid som kan berätta?
10 juni, 2004 kl. 18:40 #70490ExOrdis
DeltagareWTF, gått och blivt farträdd lr? 😮
Kinne är du väl på?
Gälle lär ju vara knöktrångt på förmiddagen, risk för rusningstrafikkänslor, köbildningar och annat elände. Men gissningsvis ett KANON-event för alla japsfreaks.
10 juni, 2004 kl. 18:40 #70489ExOrdis
DeltagareOm du har ambitioner att hålla samma takt på banan som Perra mfl
duger det förmodligen inte med EBC.
Samma sak gäller om man sitter och fegbromsar varvet runt.
Med ”rätt” bromsteknik och rimlig belastning på grejjorna så funkar
dessa kanon.
Obs! Mina synpunkter som vanligt, inget facit. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.