Det jag eftersöker är framför allt laddtryck, oljetryck, oljetemp och avgastemp, kopplingsboxen och gärna en mätarhållare till det för instrumentbrädan. Hållaren är dock inget krav.
Ser gärna att alla sensorer hänger med då dom är rätt dyra att köpa lös.
Det jag eftersöker är framför allt laddtryck, oljetryck, oljetemp och avgastemp, kopplingsboxen och gärna en mätarhållare till det för instrumentbrädan. Hållaren är dock inget krav.
Ser gärna att alla sensorer hänger med då dom är rätt dyra att köpa lös.
Dom blev sålda ja 😛 Har budat lite på diverse kit på ebay, och skickat lite pm’s på forum i uk. Får se hur det går.. Hade varit smidigt om någon i sverige kunde avyttra en uppsättning 😀 Har till och med mailat på en skyline på blocket och hört om han kunde tänka sig att plocka ut sina och sälja löst 😀
Dom blev sålda ja 😛 Har budat lite på diverse kit på ebay, och skickat lite pm’s på forum i uk. Får se hur det går.. Hade varit smidigt om någon i sverige kunde avyttra en uppsättning 😀 Har till och med mailat på en skyline på blocket och hört om han kunde tänka sig att plocka ut sina och sälja löst 😀
Greddymätare inhandlade, ni behöver ej göra er bäsväret att riva ut era egna 🙂
Snabb i vändningarna=)
Jag hade haft ett gäng defi över här annars=)
Mvh/Christian
Sedär 🙂 Det är säkert någon annan här som skulle kunna tänka sig dem! Men händer det något med mitt paket (störtar i atlanten etc) så kan jag vara intresserad!
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.