Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Sitter och har lite att göra på jobbet! Funderar på om man skulle dekaltrimma bilen på sidorna. Någon som har något bra och stilrent förslag? Inte rallydekalerna då det ändå är en sivrig bil.
      Stor text på snedden? nedanför dörrlistkant? Alla förslag är välkomna. Vill ni visa vad ni har får ni gärna göra det. Tips mottages.

Vad är det för typsnitt/font på Subarus text?
      Använder mig av photoshop. Bästa sättet att se innan man skrider till verket om man nu gör det…:D 😀 😀

SecretAgentMan
      Deltagare

Ta hjälp av äljen – klubbens dekalkletare no 1. 🙂

/J

Chewie
        Deltagare

En liten tanke på älgen finns det, lite brainstormande från hans sida, eller någon annan därute?

Tog ett kort från sidan i morse på väg till jobbet som jag labbar med lite,
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi955/Fr_nsidan.sized.jpg

Niklas
          Deltagare

Designen får du göra själv. Hjälp med skapande av mallen efter design, tillverkning och en eventuell montering gör jag gärna.

/N – har nog med egna designproblem 😀

Chewie
            Deltagare

Jag sitter och labbar lite av och till. Har någon gång i början av mitt bilköp för ett år sen lite drygt ramlat förbi någon som satt WRX utefter sidan på sin bil i photoshop, kan inte hitta den bara. Någon som känner igen sig?
              Skulle vilja veta resultatet isf!!!! 🙂 🙂

Niklas
              Deltagare

Janne248 var sugen på att ha STI över hela sidan men det stannade i Photoshop och kom aldrig längre än så.

Chewie
                Deltagare

Vad är det för font/typsnitt som används?

Niklas
                  Deltagare

Det är nog inget generellt typsnitt de använder men leta på http://www.1001freefonts.com så hittar du kanske något.

SubbaPower
                    Deltagare

Sitter och har lite att göra på jobbet! Funderar på om man skulle dekaltrimma bilen på sidorna. Någon som har något bra och stilrent förslag? Inte rallydekalerna då det ändå är en sivrig bil.Stor text på snedden? nedanför dörrlistkant? Alla förslag är välkomna. Vill ni visa vad ni har får ni gärna göra det. Tips mottages.Vad är det för typsnitt/font på Subarus text?Använder mig av photoshop. Bästa sättet att se innan man skrider till verket om man nu gör det…:D 😀 😀

Kolla på mitt bildgalleri. Sid 13 tror jag i galleriet, PurpleRims heter min mapp. Jag har nyss tagit bort min dekor jag hade på sidorna. Och jag har silvrig bil.

cyruz
                      Deltagare

tjena!
                        jag e själv lite sugen på att dekaltrimma bilen från sidan lite och undrar om det är nån som är bra på photoshop och kanske kan slänga på den hära dekalen på imprezan?

http://www.stylingbutiken.se/Shop/Application/Article/ArtPreviewPage.php?Id=301

mvh Robin

Niklas
                        Deltagare

cyruz: Hur ser din bil ut då?

Föresten, bilden på Stylingbutiken…har den inte väääldigt stora hjul/fälgar/bromsar i förhållande till resten av bilen? 😀

Janne248
                          Deltagare

Janne248 var sugen på att ha STI över hela sidan men det stannade i Photoshop och kom aldrig längre än så.

Email med bilder skickat till “Tuggarn”.

Oblivion
                            Deltagare

Nene Älgen.. Det e styling vettu… Skall vara minst 23″ fälgar då 😉

SecretAgentMan
                              Deltagare

Urrrk….TFATF-styling på rallybilar, det är så man blir gråhårig. 😀

Om ni måste, ge f*n i att blanda stilar, det gör det bara än jävligare. 😉

/J

cyruz
                                Deltagare

cyruz: Hur ser din bil ut då?Föresten, bilden på Stylingbutiken…har den inte väääldigt stora hjul/fälgar/bromsar i förhållande till resten av bilen? 😀

tjena
                                  här e min bil på garagets hemsida http://www.garaget.org/CyruZ
                                  är själv inte så intreserad av rallydekaler men vill ha nått enkelt och snyggt 😛

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.