Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35785
    Tirovafa
    Deltagare

      Subaru Impreza i delar säljes. GT-99 Metallic blå.
      Karossen är rostskadad på ställen, så vissa karosseri
      delar är inget o ha.O vissa går de säkert rostlaga/slipa ned.

      Interiör mässigt är de som är Sålda:
      -Plastkåpan”ramen” till stereon/fläkten
      – plasten runt växelspaken och växelspaksdamasken.
      – Innerdörrarna fram höger-vänster.
      – Handsfacksluckan/myntintstrumentspanel luckan mitt på
      – Tygmattor Fram

      Utvändigt Sålda:
      – Sidokjolar höger-vänster.
      -Motor
      – Bromsok bak höger- vänster
      – Vinge ev såld
      – Abs hydraulaggregat

      Jag jobbar och har småbarn så står ej o skruvar ner 24/7
      men släng iväg ett pm om de är något som du behöver
      så kan vi diskutera om jag har de kvar/i gott skick.
      Finns även som medlem i ssc fb grupp o subaru köp o sälj om du vill pma där istället.

      Delar Kan skickas självklart mot fraktkostnad.

      #288178
      m.nowak
      Deltagare

        Hur är skicket på huven?
        Främre stötfångaren?
        Främre dimljus?

        #288175
        Tirovafa
        Deltagare

          På rak arm utan o stå o titta på den i denna stund, vet jag att de finns stenskott längre fram på huven som i sin tur blivit rostblämmor(om de kallas så). o 1 stenskott på scoopet om jag ej missminner mig. Jag kan ta bilder på den.

          Stötfångaren fram glömde jag skriva om ser jag, blev fort men fel där.
          Jag har en liten spricka fram på själva där “hålet” här dvs luftintaget eller vad ja ska kalla de, lättare o visa på bild de med då jag förklarar som en kratta. Fram på högersida har jag vid en morgon svängt för snävt ut ifrån garageporten så ej fått skador i plasten men jag har skrapat färg. Så de ska slipas o lackas om isåfall. jag hann ej komma så långt.

          Främre dimlljus ska de inte va nå konstigheter med som jag lagt märkte till, men ja vet inte om de är orginal satt på vid köp 2013, sett lite olika utseende på dem. dem är släta i glaset iaf o inte räfflade.
          Kan ta bilder på samtliga 3 saker . Vill du jag postar bilder här eller på messenger(fb)?

          #288179
          m.nowak
          Deltagare

            Du kan skicka bilder antingen på messenger på facebook (är medlem i gruppen där du har annons på fb också men gillar forum bättre) eller skicka dom i ett mail till m.nowak@live.se 🙂

            #288176
            Tirovafa
            Deltagare

              Absolut! jag fixar bilder under helgen då de blir bättre när de är ljust ute o taskig belysning i garaget.

              #288180
              m.nowak
              Deltagare

                Toppen! 🙂

                #288177
                Lillegosse
                Deltagare

                  Jag kanske kan tänka mig köpa hela bilen även om du har sålt en del. Men undrar hur illa är rost på kaross? Då min är rätt sönder rost. Har du bild på kaross? Ev skicka bilder på FB messenger. Är medlem gruppen i FB.

                  Mvh Nils

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.