SSC Allmänt snack Allmänt småprat Den här killen kan ratta !!!!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Groover
    Deltagare

Abdo Feghali heter denna rattvirtuos. 😮 😮 😮

http://video.google.com/videoplay?docid=-7706571242220755981&q=subaru&pr=goog-sl

http://video.google.com/videoplay?docid=7650131815419872527&q=subaru&pr=goog-sl

…kul bana oxå. Den kanske vi kan hyra :9

Videogalleri på Abdo Feghalis hemsida:
      http://www.abdofeghali.com/Results.tpl?rnd=7429&cart=11525698664269813&category=6&startat=1

Yonaz
      Deltagare
        jeppe
        Deltagare

Att någon orkar lägga upp film med så kass kvalite
          på nätet ;(

Groover
          Deltagare

Jag är inte så kräsen. Jag är uppväxt på den tiden då det var tecknad film på TV 1 gång/år. Övrig tid fick man stå ut med dockfilmer från östblocket. Vidare var vi tvungna att hitta på egna lekar och aktivera oss utan tv och dyra leksaker som vi fått av våra föräldrar. Ville man ha dyra leksaker blev det till att jobba för att få pengar så att man kunde köpa dem själv. Film som någon spelat in = super8= dyrt. Det var inte speciellt vanligt heller och därför var det inte alls noga med kvaliten när väl fick se en filmsnutt. Det var helt ok bara det rörde sig. Rörde sig när man hade utbildning i skolan gjorde bara när det sa ”pling” och fröken fick byta diabild till bildbandet.

ExOrdis
            Deltagare

Rätt Groover, glöm inte Televinken och tant Anita som lärde en mycket om hur man överlever i trafiken som barn.:D

Manor
              Deltagare

Jag är inte så kräsen. Jag är uppväxt på den tiden då det var tecknad film på TV 1 gång/år. Övrig tid fick man stå ut med dockfilmer från östblocket. Vidare var vi tvungna att hitta på egna lekar och aktivera oss utan tv och dyra leksaker som vi fått av våra föräldrar. Ville man ha dyra leksaker blev det till att jobba för att få pengar så att man kunde köpa dem själv. Film som någon spelat in = super8= dyrt. Det var inte speciellt vanligt heller och därför var det inte alls noga med kvaliten när väl fick se en filmsnutt. Det var helt ok bara det rörde sig. Rörde sig när man hade utbildning i skolan gjorde bara när det sa ”pling” och fröken fick byta diabild till bildbandet.______________________________5 fyror är fler än 4 elefantöl

…ett av de roligaste nöjet var när man spelade filmerna baklänges…det kunde man skratta ihjäl sig åt :+.

mvh Mats N – jorden är platt som en pannkaka…jodele hadeli ho…

jeppe
                Deltagare

Jag är inte så kräsen. Jag är uppväxt på den tiden då det var tecknad film på TV 1 gång/år. Övrig tid fick man stå ut med dockfilmer från östblocket. Vidare var vi tvungna att hitta på egna lekar och aktivera oss utan tv och dyra leksaker som vi fått av våra föräldrar. Ville man ha dyra leksaker blev det till att jobba för att få pengar så att man kunde köpa dem själv. Film som någon spelat in = super8= dyrt. Det var inte speciellt vanligt heller och därför var det inte alls noga med kvaliten när väl fick se en filmsnutt. Det var helt ok bara det rörde sig. Rörde sig när man hade utbildning i skolan gjorde bara när det sa ”pling” och fröken fick byta diabild till bildbandet.______________________________5 fyror är fler än 4 elefantöl

Det var inte menat till dig Ole !
                  Jag menade han som laddat upp den på www

Mr Walle
                  Deltagare

Att någon orkar lägga upp film med så kass kvalitepå nätet ;(

du har aldrig kollat en gammel p-rulle,och den fick dom betala för att se 😀

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.