SSC Allmänt snack Allmänt småprat DesignerCars.se – sneak preview

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Fyllde i en massa information om min bil. Sen när jag skulle spara så fick jag ”cannot find server” och allt var förlorat. x(

/N – som bara ger en site en chans 😛

Strat
      Deltagare

Kan kanske ha att göra med avbrottet vi hade på kontoret nyss? 😉

marcze
        Deltagare

Ok
          back-knappen funkade inte?
          Ska kolla vad som kan ha hänt. Maila mig dit info så lägger jag upp, inkl vad du vill ha för user och pw…martin@viperclubnordic.se

Niklas
          Deltagare

När man klickade på ”previous page” så kom man till en sida som sa ”this page has expired”. Troligen var det vårt nät som gick ner, men orkar inte skriva in all information en gång till för att testa. 🙂

Manor
            Deltagare

…denna site verkade fungera perfekt för mig :).

mvh Mats N

Strat
              Deltagare

”Du har redan en medlemsprofil registrerad” står det för mig. Kan inte skapa nån… ;( :+

marcze
                Deltagare

Min goda vän i Danmark har bilsajten designecars.net och ska på fredag lansera den svenska versionen.

Tänkte ge oss Impreza-ägare en chans att lägga upp våra coola bilar innan resten av böbeln hittar dit och snor alla coola användarnamn etc.

Föruom forum, bilder på bilen etc. kan kan man utmana andra bilar, ungefär som Trumfkorten man hade när man var liten och rösta upp eller ner andra bilar i en Världsranking.

Så kika in på http://www.designercars.se så kör vi – och glöminte att den som har flest vänner vinner eller hur? 😛

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.