Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6056
    Subbarist
    Deltagare

      Läste i Expressen idag att någon hade blivit rånad x( på en vit Impreza i stockholm det är dags och utrusta bilen med ett bollträ som standard kit }> eller vad säger ni…

      Subbarist javisst!!

      #76855
      Subbarist
      Deltagare

        LAST EDITED ON Mar-03-02 AT 08:16PM (GMT)
        Det var precis det jag menade, men i expressen stog det att det var en vit Subaru Impreza… Kan man inte installera nån rolig fjärrstyrd larm så att det sprutar ut syra i nyllet på de som befinner sig i bilen att man bara plockar ut en fjärrkontroll och trycker på en knapp och sen börjar det spruta galet eller att hela bilen blir strömförande }> sisådär en 2000 volt vore lagom samma sak borde sitta vid vingen och fälgarna }>

        Subbarist javisst!!

        #76847
        OzO
        Deltagare

          x(:'(x(

          Bedrövligt är bara förnamnet… jag kommer aldrig att förstå mig på såna människor. Jag vet heller inte hur jag själv kommer att reagera om jag tvingas stirra en pistol i mynningen… jag vet hur jag skulle vilja reagera.

          Hoppas vi kommer att se ett slut på sånt här.
          ______________________________________________
          http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p
          “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

          #76848
          OzO
          Deltagare

            Inget slut än…. Nu är antalet uppe i 6 st bilnappningar. Regeringsgatan och en Audi. Borde väl finnas något för polisen att gå på eller har dom haft masker varje gång?!? Tröstlöst… vad gör man? Uppgradera larmet? Vad gör det? Bilen blir ju ändå våldtagen…

            Skall man behöva åka omkring 2 och 2 och se efter varandra? 😮
            ______________________________________________
            http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p
            “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

            #76853
            Raffe
            Deltagare

              Såg nån gång på tv att dom hade ett speciellt “larm” i indien som hade 4 st eldkastare vid kjolarna, man styrde den från kupen eller genom en fjärrstyrning, man fick även se en video, låtsassnubben som blev grillad blev “välstekt”, det är väl bara importera då? :D:D:D

              #76854
              Raffe
              Deltagare

                Kanske alla imprezaägare ska tänka över en imprezamaffia? det har ju kommit upp förut kommer jag ihåg. kan inte polisen fånga dom får man väl ta saken i egna händer!!! precis som när dom snodde min mobil, men det är en annan historia! hoahhaaahhhaaaa}>}>}>

                #76850
                Palm
                Deltagare

                  Mera fakta om den vita imprezan,den tillhörde min kusins polare som var ganska
                  nybliven ägare.
                  Min kusin var med när det hände fick jag höra idag! Det var hans första helg
                  efter att han flyttade upp till Stockholm. Snacka om mardrömms start!
                  Kommer mer info när jag snackat med honom själv.

                  /Palm(från lungna fina Borås)

                  #76849
                  OzO
                  Deltagare

                    http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,57053314_852__,00.html
                    Kapade bilar till Afrika?! Då kan dom glömma min bil…. har ingen FMIC! 😉
                    ______________________________________________
                    http://bbs.impreza.nu/dcforum/Images/ssi/fireskull.gif The Blue Pile of… Cr@p
                    “It is not so difficult. Go flat-out before the corner and then go flat-out again”

                    #76856
                    Subbarist
                    Deltagare

                      Uppmaning till alla impreza ägare TA BORT AC´n UR BILEN och sätt en fet skylt på bilen att den saknar AC och det endast går att ha värmen på fläkten 😀

                      Subbarist javisst!!

                      #76851
                      Palm
                      Deltagare

                        Angående min kusins polare så är de vita imprezan återfunnen dumpad
                        efter en bankbox sprängning(tror ja de va) helt svart lackerad, allt
                        utom vindruta och främre sidofönster va över lackat 🙁
                        Ägaren hoppas få den inlöst av bolaget men det är inte klart ännu!

                        /Palm

                        #76852
                        Wiklundh
                        Deltagare

                          Ja det är väll själva f*n, ska man behöva vara orolig bara för man åker runt i en rolig bil att man ska bli rånad. 🙁
                          Såg nu på Aftonbladet följande: http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,136661,00.html
                          är det den du syftar på eller är det bara en till av de hemska bilstöldsnyheterna?

                        Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.