SSC Allmänt snack Allmänt småprat Det festas och messas i vårt vackra land ikväll!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

Stänga av telefonen?

Niklas
      Deltagare

Ja du, är det så långt gånget att man inte kan välja ut sina ”offer” som uppskattar det så är det fanimej tragiskt.

Som några andra uppringda sagt, ”snacka om ett skämt som har gjort sitt”. No ####.

Kan se hur diskussioner går där i soffan ”nu skall vi också sjunga ”ja må han leva” för det gjorde de gamla i klubben.”

Yonaz
        Deltagare

Ja du, är det så långt gånget att man inte kan välja ut sina ”offer” som uppskattar det så är det fanimej tragiskt.Som några andra uppringda sagt, ”snacka om ett skämt som har gjort sitt”. No ####.Kan se hur diskussioner går där i soffan ”nu skall vi också sjunga ”ja må han leva” för det gjorde de gamla i klubben.”

Du kan vara säker på att ingen kommer att ringa dig och skämta mer…

specialized
          Deltagare

Du kanske borde överväga att gå ur SSI och gå under jorden eller något, om du inte tål att kompisar och bekanta från klubben ringer till dig.
            Alternativt sätta telefonen på ljudlöst. Det är ju enklare.

Mvh.Mattias – Blev också uppringd, men hade gått och lagt mig och hade telefonen på ljudlöst eftersom jag skulle upp kl 6 🙂

———————————-
            SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Niklas
            Deltagare

Du kan vara säker på att ingen kommer att ringa dig skämta mer…

Tack.

Niklas
              Deltagare

Du kanske borde överväga att gå ur SSI

Så antingen måste jag gå ur klubben eller så måste jag stänga av ljudet på mobilerna och dra ur de fasta telefonerna från jacket varje dag för att vara säker på att mina barn skall få sova?

Det märks ganska tydligt vilka här som har barn i amningsålder som vaknar av minsta störning.

Sup gärna, festa och ha skoj, men ge tusan i att ringa mig och berätta det.

EDIT: Eller så gör vi så här, ring gärna på nätterna men sen drar du hit röven din och lägger dig i sängen och ammar dotter tills hon somnar. Valet är ditt.

/N – 28 år och tydligen för gammal för ungdomsklubben SSI

Snowman
                Deltagare

Skulle uppskatta om folk slutar ringa till mig på lördagkvällar/nätter då man inte har något vettigt att säga än att skrika och sjunga i telefonen. Har två barn som försöker sova och gillar inte när telefonen ringer halv 11 på kvällen.Detta riktar sig främst till Norrköpingsregionen och i synnerhet till Henrik Thåström och Lillan Lundqvist 0702-346444…som bor här:http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=0702346444&var=&Vkiid=3SLWTqhodbw9M8OdmjJXlg%3d%3d&Vkid=57578038Nötter! x(

Tror du på fullaste allvar att det bara är den personen i länken som kommit på idén att ringa o gratta folk?? Bara för att hans telefon användes just när du blev uppringd?? Dåligt att hänga ut en ensklid person tycker jag, har svårt att tro att han satt själv o festade o ringde folk!

/Markus – stänger oxå av telefonen om jag inte vill bli störd!

MariaimprezaGT
                  Deltagare

att man blir uppringd beror inte på att vi sitter på eniro å hittar på massa namn, utan de beror på att vi ringer dem vi tycker om. Det borde därmed ses som en ära att bli uppringd!!

MEN jag förstår att du blir sur med tanke på ditt barn… Så vi kanske inte behöver ringa på hemtelefonen iaf..

Maria

Audi is teh ####!!

SPiKE
                    Deltagare

Du kan vara lugn Nicklas jag ska se till att radera ditt nummer i min telefon så slipper du mig iaf.
                      Till er andra: välkoma på fika men ring först för kartan som älgtärningen länkar till stämmer inte riktigt, det slår fel på någon kilometer.

/ Henrik Thåström 0702-346444 ring helst, läser sällan mailen.

SecretAgentMan
                      Deltagare

Lugna sig lite allesamman…jag kan förstå Äljens reaktion, då han högst troligen drabbas rätt frekvent, och har småbarn hemma, man skall inte behöva stänga av telefoner för att kunna få lugn och ro på kvällar och nätter (å andra sidan krävs det ingen raketforskarexamen för att lista ut att det kan vara en god tanke att sänka ljudnivån på ringsignaler när det är dags för SSI-partaj…).

🙂

Samtidigt tycker jag det kan vara lite kul när ni ringer och tjötar/sjunger, det visar på att man finns i era tankar.

/J – satt och drack en go’ kall (eller tre) efter en tung dag på den oranga skitsprättaren när det ringdes, jag log allt en smula.

Patrik K
                        Deltagare

Jajag får väl vinkla diskussionen lite och taca för samtalet, satt själv på fest så hoppas skålen nådde tillbaka till alla :+

Men visst, kan hålla med om att i vassa fall kan det säkert vara känsligt, själv blir jag dock bara glad.

Skåååååååååål på er!

// Patrik K

Mats
                          Deltagare

Slå gärna en pling nästa gång ni festar. Ja jobbar säkert ändå… 😀
                            Alltid skoj att höra av gamla kompisar.

Mats GBG
                            Type R ’99

Klasagasa
                            Deltagare

Jag kan tycka att det är j*vligt onödigt att hänga ut folk på nätet på det där viset, Aliendice.
                              Föregå istället med gott exempel och be, vänligt men bestämt, folk att undvika att ringa till dig!

//Klas – som hade blivit kraftfullt irriterad om det var min adress du lagt upp

MariaimprezaGT
                              Deltagare

Slå gärna en pling nästa gång ni festar. Ja jobbar säkert ändå… 😀 Alltid skoj att höra av gamla kompisar.Mats GBGType R ’99

det är för dyrt att ringa till finland.. ehh vem var de som försökte ringa Raul?? HAAH 😉

Nee.. vi ska tänka på dig nästa gång:D

Maria

Audi is teh ####!!

Lefty
                                Deltagare

Alien, reagerar du likadant när nån polare ringer?

Jag tycker det är skitkul med sånna samtal… vet inte hur många gånger jag har fyllt år nu 🙂

/A – alltid ett leende

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.