› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Detta väder….
- Detta ämne har 54 svar, 2,477 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av
IMPREZA FOREVER.
-
FörfattareInlägg
-
10 januari, 2007 kl. 14:31 #9980
Maddis
DeltagareHur har ni det där ute i landet? Blev ni bortblåsta eller var ni fast förankrade under nattens storm?
Kan bara skvallra om att nytt oväder är på gång in igen – och nu med SNÖ!!!
Och det ska kanske få ligga kvar i nån eller några dagar!
Äntligen! 🙂/M
10 januari, 2007 kl. 14:31 #110590Maddis
DeltagareHur har ni det där ute i landet? Blev ni bortblåsta eller var ni fast förankrade under nattens storm?
Kan bara skvallra om att nytt oväder är på gång in igen – och nu med SNÖ!!!
Och det ska kanske få ligga kvar i nån eller några dagar!
Äntligen! 🙂/M
10 januari, 2007 kl. 14:37 #110577SecretAgentMan
DeltagareSNÖÖÖÖÖÖÖ! :7
/J
10 januari, 2007 kl. 14:37 #110579SecretAgentMan
DeltagareSNÖÖÖÖÖÖÖ! :7
/J
10 januari, 2007 kl. 14:39 #110572syke
BlockeradBesiktning!!
10 januari, 2007 kl. 14:39 #110573syke
BlockeradBesiktning!!
10 januari, 2007 kl. 14:40 #110625Niklas
DeltagareVårt träbord på balkongen fick helt plötsligt för sig att åka iväg någon meter då presenningen vi lagt över det och knutigt fast fungerade som ett perfekt segel i blåsten. Utöver det klarade vi oss bra.
Angående snö så blir jag gärna utan det, nu känner jag bara för ljusare dagar och varmare tider. Skall bli skönt med sol och sommar igen, förhoppningsvis är man klar med all renovering då så man bara kan ta det riktigt lugnt på semestern…
10 januari, 2007 kl. 14:40 #110624Niklas
DeltagareVårt träbord på balkongen fick helt plötsligt för sig att åka iväg någon meter då presenningen vi lagt över det och knutigt fast fungerade som ett perfekt segel i blåsten. Utöver det klarade vi oss bra.
Angående snö så blir jag gärna utan det, nu känner jag bara för ljusare dagar och varmare tider. Skall bli skönt med sol och sommar igen, förhoppningsvis är man klar med all renovering då så man bara kan ta det riktigt lugnt på semestern…
10 januari, 2007 kl. 14:57 #110606Pasi_k
DeltagareGissar på att Lappmöglet inte kommer visa sig i Skåne , bara för att vi skulle haft Snö-Konbana på Hornasuperstage denna vinter.. 😛
Väntar hellre på Torr och fin asfalt.. 😀
Blåste gjorde det inte heller nämnvärt igår.
10 januari, 2007 kl. 14:57 #110607Pasi_k
DeltagareGissar på att Lappmöglet inte kommer visa sig i Skåne , bara för att vi skulle haft Snö-Konbana på Hornasuperstage denna vinter.. 😛
Väntar hellre på Torr och fin asfalt.. 😀
Blåste gjorde det inte heller nämnvärt igår.
10 januari, 2007 kl. 15:05 #110614Patrik K
DeltagareJa jag klarade mig hyffsat jag med men sömnen var det dessvärre sämmer med 🙁
Skulle ju upp o jobba vid 05.00 o kunde inte somna förän 24.00 då jag äntligen gick upp i leta rätt på öronpluggarna.
I morse när jag vakna så hade däremot utemöblerna (1 stol + bord) dansat jitterbugg på balkongen o var på väg till grannens, dom hade kanske fest där, vad vet jag :+
Ha det gött därute i detta väder som man inte vet vad man ska kalla!
// Patrik K
10 januari, 2007 kl. 15:05 #110613Patrik K
DeltagareJa jag klarade mig hyffsat jag med men sömnen var det dessvärre sämmer med 🙁
Skulle ju upp o jobba vid 05.00 o kunde inte somna förän 24.00 då jag äntligen gick upp i leta rätt på öronpluggarna.
I morse när jag vakna så hade däremot utemöblerna (1 stol + bord) dansat jitterbugg på balkongen o var på väg till grannens, dom hade kanske fest där, vad vet jag :+
Ha det gött därute i detta väder som man inte vet vad man ska kalla!
// Patrik K
10 januari, 2007 kl. 15:16 #110608alrik
DeltagareBlåste lite lätt i natt kan man säga :+
Röck och slet rejält i ekipaget. Var ju tvungen att vara aktiv när jag körde. Sen hade lastbilen nästan problem att orka hålla farten på plan mark.
På väg hem fick jag vända och åka en annan väg. Åka över ett antal mindre träd och hjälpa till att såga upp en grov tall för att komma hem.
Lite snö igår skulle inte varit kul alls. Idag hotas de med påfrusna blöta vägbanor. Får se hur de blir med den saken.
/ Mikael
10 januari, 2007 kl. 15:16 #110609alrik
DeltagareBlåste lite lätt i natt kan man säga :+
Röck och slet rejält i ekipaget. Var ju tvungen att vara aktiv när jag körde. Sen hade lastbilen nästan problem att orka hålla farten på plan mark.
På väg hem fick jag vända och åka en annan väg. Åka över ett antal mindre träd och hjälpa till att såga upp en grov tall för att komma hem.
Lite snö igår skulle inte varit kul alls. Idag hotas de med påfrusna blöta vägbanor. Får se hur de blir med den saken.
/ Mikael
10 januari, 2007 kl. 17:56 #110588Manor
DeltagareDet enda positiva med snö nu…är att jag får testa snöslungan som jag köpte för ett tag sedan :).
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.