SSC Allmänt snack Allmänt småprat Detta väder….

• Detta ämne har 54 svar, 2,477 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av IMPREZA FOREVER.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 55 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Det enda positiva med snö nu…är att jag får testa snöslungan som jag köpte för ett tag sedan :).

Janne248
      Deltagare

Angående snö så blir jag gärna utan det, nu känner jag bara för ljusare dagar och varmare tider.

Måste hålla med, har det inte kommit till nu kan det lika bra vara utan… hoppas på en tidigvår med R-däck PÅ den första mars!!! :7

Janne248
        Deltagare

Angående snö så blir jag gärna utan det, nu känner jag bara för ljusare dagar och varmare tider.

Måste hålla med, har det inte kommit till nu kan det lika bra vara utan… hoppas på en tidigvår med R-däck PÅ den första mars!!! :7

SecretAgentMan
          Deltagare

Sura 23:31 – S.N.Ö :7

/J – skall ta långa vägen till jobbet imorgon. 😀

SecretAgentMan
            Deltagare

Sura 23:31 – S.N.Ö :7

/J – skall ta långa vägen till jobbet imorgon. 😀

alrik
              Deltagare

Örebro = 21,30 Ca: 2-3cm snöslask
                Västerås = 02,30 Ingen snö på marken
                Kumla Kyrkby = 03,00 3-4 cm snöslask, fläckvis enbart snö

/Mikael

griml0ck
                Deltagare

Har dom snö i uppsala åker jag fan dit o sladdar 😛 I stockholm regnar det just nu ;(

// grim – har inte fått bruka RA:n i sidleds än

Twinturbo
                  Deltagare

-1 i morse och pansar på bilrutan, men inte en snöflinga i utkanten av Göteborg ;(. 2 plusgrader inne i stan…

simo
                    Deltagare

Kom ett par snöflingor i Stenungsund igår…såg ngt vitt på gränsmattan när jag gick till jobbet, var dock svårt att bedömma om det var grannens mjäll lr snö. Ishacka behövdes för att få rent ruterna iaf. -0 grader.

/U

MariaimprezaGT
                      Deltagare

Kommit snö under dagen i dassiga borås.. :/ å då undrar alla varför jag inte ler.. JO, för att jag har passatfanskapet till jobbet idag!
                        imorgon ska jag till skåne, lär inte uppleva nån snö där ;P
                        på lördag lämnar jag in audin på lack, sen blire passatfanskapet tills den är klar..

Så jag hurrar dessvärre inte 🙁

oops blinkar mot Johan Rosengren för att åka med en snövända om det inte är som jag befarar, har du bilen avställd???

/Maria
                        Audi is teh ####!!

Maddis
                        Deltagare

Sura 18.33 Det snöar!!! Alldeles vitt i luften :7

frippe
                          Deltagare

hoppas att det kommer mycket så man kan spela in rally film!!:D 😀

MittX
                            Deltagare

Kommit snö under dagen i dassiga borås.. :/ å då undrar alla varför jag inte ler.. JO, för att jag har passatfanskapet till jobbet idag!imorgon ska jag till skåne, lär inte uppleva nån snö där ;Ppå lördag lämnar jag in audin på lack, sen blire passatfanskapet tills den är klar.. Så jag hurrar dessvärre inte :(oops blinkar mot Johan Rosengren för att åka med en snövända om det inte är som jag befarar, har du bilen avställd???/MariaAudi is teh ####!!

det är tyvärr så ja… ska ge dig lite orsaker.

– En -00’s som gått nästan 17k (Måste vila lite)
                              – Måste byta dämpare bak!
                              – Fronten ligger nere eftersom ny läpp ska monteras
                              – Inredningen är i stort sett borta

Men en god nyhet är att ja ha en BMW 320 -89 som går fin fint!!!

tendency
                              Deltagare

Nu under kvällen blev det riktigt snöoväder i fagersta! På väg hem från jobbet på riksvägen
                                hölls beskedliga 70km/h pga den dåliga sikten.
                                Väl i fagersta med upplysta vägar, med ett tjockt lager kramsnö på, gick det inte att låta bli. 🙂

Rallyfront! (Ursäkta mobilkvalitén – nattläge)
                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/GT-sedan-1999/Bild_898.jpg

Impreza GT sedan 1999

.zip
                                Deltagare

Ikväll kom det en liten snö i Umeå trakten, och mer väntas 🙂

//.zip

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 55 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.