SSC Allmänt snack Allmänt småprat Detta väder….

• Detta ämne har 54 svar, 2,477 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av IMPREZA FOREVER.
Visar 10 inlägg - 46 till 55 (av 55 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Känns ganska skönt att det inte är min helg att köra extra till Gävle denna söndag… Även om det finns lite tjusning att köra i halv snöstorm, ska vara rejält halt innan det släpper med tradare.

/ Mikael

griml0ck
      Deltagare

Ja, då har stockholm äntligen fått snö igen! Fast de är väl bara över kvällen som vanligt. De är nog asfalt o plus grader imorn igen 😉
        Jag har då tänkt dra förbi solvalla kring 21-22. Måste ju testa dccd:n lite :9

Adam K
        Deltagare

Solvalla ikväll, ja det är en idé! 🙂

roadtip85
          Keymaster

Solvalla ikväll, ja det är en idé! 🙂

Jag kanske tittar förbi en sväng oxå innan jobbet!
            Annars är ju Täby galopp parkeringen en höjdare oxå!

//Anders

Maddis
            Deltagare

Här i Metropolen Sura har det trillat ner 20 cm på några timmar!!! 😮 Ingen höjdare att skotta! x( Men bättre att ta det nu än imorrn. 🙂

/Madde – slut i armarna

kamikaze
              Deltagare

I lilla Kinna kom det 15 cm på förmiddagen och då va det bäst att hålla sig framme 🙂
                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/F%F6rsta-sn%F6n-07/P1200033.sized.jpg

Här finns mer http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=F%F6rsta-sn%F6n-07

syke
                Blockerad

Men saaaaaaaaatan att man druckit vin ikväll!!!! x( x(

Jag vill också vara på solvalla!

griml0ck
                  Deltagare

De var sjukt halt. Eller så ere jag som e skadad o kört för mycket med rallydubb? 😛
                    Fjäderlätt på gasan fick man då vara. I öppet diff läge far bilen bara runt i cirklar :+
                    Hade iaf velat ha mer grepp, så vi drog hem te mig o kollade lite incam wrc filmer istället, jag o adam 🙂

SecretAgentMan
                    Deltagare

Sicken bus-resa det var idag då (rundtur, Stockholm runt..) – men KUL som fasen! 😀
                      Idag förstod man igen varför man är så fäst vid Silverpilen, det är glädje på fyra hjul det är frågan om! :7

/J – lekte i alla korsningar och rondeller hela vägen från Ragnarök till Suuuura. 😀

IMPREZA FOREVER
                      Deltagare

Ja man kan säga att vintern började när dom ställde in Vinterpokalen
                        Det har kräkts ner snö sen i går kväll och det ser inte ut att sluta än på ett tag :+ :+ 😛
                        Åkte scoter i går och det blir och ta ut mach1an i dag oxå 😛 😛 🙂

Visar 10 inlägg - 46 till 55 (av 55 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.