Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Hej!

Köpte en ny bil igår som har en tråkig CD-stereo som inte passar mig.
      Finns det i dagsläget någon stereo som ser neutral ut (får gärna passa bra i en ’04 PSE) och inte blinkar och lyser å har sig så inåt helvete som samtidigt har dugligt ljud och smidiga ingångar.

Nyttjar oftast bluetooth och USB, men AUX kan duga det med.

Det ser ut att sitta enkel-DIN nu.

Tack på förhand.

Mvh Erik

TypeR
      Deltagare

I fitted a kenwood KDC-5751sd in the R and very happy with the sound and subdued look of it can certainly recommend it d—0.o—b

.zip
        Deltagare

Jag köpte en VDO Dayton från mitt gamla jobb. Den har USB, BT, AUX och minneskortläsare. Det bästa med den är att det finns många inställningar, och dessutom kan man ändra färgen på den så det passar ihop med resten av bilens instrumentbelysning.

Vet inte hur det är att få tag på den som privatperson eller hur priset ser ut.

Skickat från min GT-I9100

isse
          Deltagare

Netonet säljer Pioneer MVH-350BT för 689:- . Har usb, Bluetooth och aux in. Saknar dock cd/dvd läsare. Mikrofon till Bluetooth handsfree ingår, spelar givetvis musik vi BT med. Har en sån i bruksbilen och är grymt nöjd.

FiddeFuling
            Keymaster

annars finns det olika plug in prylar som du kan koppla in så att du får Usb och Blåtand i original stereon.d—0.o—b

Igge
              Deltagare

Ska kika på alternativen, tackar! 🙂

annars finns det olika plug in prylar som du kan koppla in så att du får Usb och Blåtand i original stereon.d—0.o—b

Har tyvärr inte originalstereon utan en flashig sony med motordriven flipfront och allt annat som var coolt för 10 år sedan 😛

Mattemaz
                Deltagare

Har två kompisar som köpt samma som isse och dom är jätte nöjda.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.